wine red

God kveld til deg! ♥ På lørdag hadde to venninner og jeg en jentekveld og jeg koste meg masse! Vi ble sittende oppe til rundt halv fire tror jeg med pizza, godis , julebrus (jupp, jeg har syndet mot mitt eget løfte om å ikke drikke julebrus før i desember) og ikke minst masse latter. En av de fineste kveldene på lenge, trives virkelig med de to altså! Siden busstidene til meg er så på trynet overnattet jeg. Planen idag var jo egentlig å spise middag hos bestemoren til Andreas, men slik ble det dessverre ikke. På natten til idag sa ryggen min plutselig pang og jeg har klart å få en skiveutglidning i ryggen. Jeg skal love dere at det er rene torturen, men smertestillende og ispose på ryggen lindrer heldigvis en del. Flaks for meg som bor med Andreas, så får jeg litt hjelp. Ryggen har jo i tillegg låst seg til den ene siden, så jeg sliter med å ta på sko og å bære noe som helst er bare å glemme. Tror nesten jeg må kjøre på med det i morgen også hvis jeg skal klare skole og dansetimer.

Jeg gleder meg også til å besøke besteforeldrene mine i morgen. De bor jo rett ved dansestudioet så jeg skal være hos de noen timer mellom dansetimene. Det blir koselig! Trives virkelig godt med dem og jeg har vel et litt mer knyttet forhold til mine besteforeldre enn de fleste på min alder. Bildene under er fra i går forresten, haha jeg har jo ikke sjans i havet til noe sånt i dag. Husk forresten spørsmålsrunden jeg har, denne finner du ved å klikke HER.

7 kommentarer

Siste innlegg