Lørdag

Nå er siste danseforestilling for i år unnagjort for min del, det går så alt for fort! Vanligvis har jeg hatt mange danser, men i år ble det bare en. Jeg og noen andre jenter tok noen bilder i kostymet i dag og jeg gleder meg til å vise dere! Tenk at nå er det et helt år til neste gang, håper tiden går fort! Vi skal ha en danseforestilling med skolen i uke fire da, så det blir spennende å bli med på det! 

Lasagnen ligger i magen og nå skal vi bare slappe av resten av kvelden. I går samlet Andreas og jeg en del folk fra begges familier sammen og det var så fint å se at alle gikk så godt overens! Jeg var litt nervøs for at det skulle bli grupperinger familievis, men det ble det heldigvis ikke. Tapasen falt også i smak så pluss for det. I morgen skal vi i bursdag til mine fantastiske besteforeldre. Er det bare jeg som elsker å ha noe å pynte seg til? Jeg tror det skal bli veldig koselig og jeg skal prøve å ta noen antrekksbilder før vi drar. Enn så lenge tenkte jeg å vise dere favorittkåpen min! Jeg elsker virkelig hvite kåper, men jeg har lett i flere år uten å finne noe som falt i smak og som i tillegg passer budsjettet mitt. Denne her fant jeg i slutten av sommeren, endelig!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg