LEVIS

God lørdag fine mennesker! Tenk at i dag har Andreas og jeg vært sammen i et helt år! ♥♥ Det har gått utrolig fort. Akkurat nå er han en tur på butikken for å handle inn litt og i kveld skal vi kose oss med hjemmelaget fiskesuppe, noe av det aller beste jeg vet! Jeg har aldri laget det før og jeg hater å følge oppskrifter så dette kan jo bli spennende. Heheh neida, det skal nok gå helt fint. Vi skulle egentlig ut på restaurant i dag, men formen min er ikke helt på topp. Har slitt en del med ryggsmerter den siste uken dessverre. Men vi skal nok klare å kose oss likevel vi! Noen som har en filmanbefaling forresten? Må være på viaplay eller netflix.

Under ser dere dagens antrekk. 

5 kommentarer
    1. Så utrolig pent!
      elsker buksen ;3
      gratulerer så mye med 1 år sammen 😀
      dere må ha en utrolig fin og koselig kveld sammen med fiskesuppe og film <3
      Syntes The spy next door er en morsom film (:

    2. Åh, gratulerer så mye med ett-års jubileum! Kos dere masse i kveld – planene deres hørtes hvertfall veldig koselige ut. Håper du snart føler deg bedre i ryggen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg