WEEKEND

Det er utrolig deilig å ha langhelg nå! I dag har vi hatt danseprøve hvor vi danset i 45 minutter med fullt kjør uten pause og det gikk helt ok. Det er så typisk meg at jeg kan øvelsene, men så blir jeg så nervøs på prøven at jeg surrer det litt til og nettopp det skjedde i dag også og så til og med på ballettdelene da! Det jeg kan best. Men jeg får trøste meg med at jazz og moderne gikk ganske så bra! Jeg synes det er litt skummelt å stå foran på prøvene, vi er fem inne om gangen og to lærere vurderer og skikker veldig på deg og speilene er dekket til. Får så presentasjonsangst av det og de bak ser jo også ganske mye av hva en gjør. Derfor foretrekker jeg å stå bak, slik at det “bare” er lærerne som ser på meg. Synes det er så mye lettere å ha danseforestilling foran over 300 mennesker enn disse danseprøve altså haha. 

Planene for denne langhelgen er å pusse opp noen utemøbler, farge håret til ei venninne og være med Nora. Ellers skal jeg bare slappe av, ordne i huset og ikke minst tøye. Jeg har ikke vært helt i form de siste dagene, men er heldigvis mye bedre nå! På fredag skal jeg gå en tur i bøkeskogen med Nora i alle fall og så tar jeg med kameraet og satser på at vi får tatt noen fine bilder. Håper alle får en fin langhelg, så hører dere nok fra meg i morgen. Under her ser dere dagens slappe-av-hjemme-antrekk.

6 kommentarer
    1. Skal bli deilig med langhelg, selv om jeg må prøve og putte inn litt eksamensjobbing. Utrolig fine bilder, og flott antrekk. Ønsker deg en herlig uke videre!

    2. Flotte bilder!
      Uff, er typisk meg også å tulle det litt til på slike prøver. Er så kjedelig det. Men krysser fingrene for at det ellers gikk bra for deg ^^
      Nyt langhelgen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg