DATE NIGHT

God kveld! Tenk at nå er første uke på skolen gjennomført! Dansingen i går gikk forresten veldig bra! Jeg ble tatt i mot veldig godt og det er en herlig gjeng, så torsdagene fremover blir veldig fine! I stad var Andreas, Anniken og jeg ute og spiste på Spiseriet. En indisk restaurant i Larvik som er veldig undervurdert! Den ser litt shabby ut på utsiden, men er så tvers igjennom gjennomført på innsiden! Og maten er helt fantastisk! Vi har jo spist der masse siden jeg var liten og med god grunn. I morgen reiser jeg hjemmefra litt før ni på morningen og er hjemme etter midnatt, jeg har nemlig et veldig fint fotooppdrag! Det blir krevende, men også veldig spennende! 


hahah jeg aner ikke hva som skjedde her, skulle i alle fall prøve å kysse Andreas på kinnet.


tusen takk til Mina som tok bildene!

7 kommentarer

Siste innlegg