CHANGES

God helg dere!! Haha jeg snoket litt gjennom min gamle blogg for litt siden (bloggen forblir hemmelig og den er passordbeskyttet i tillegg) og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er enig i ordtaket forandring fryder! Dere som har fulgt meg en stund vet jo sånn halvveis hvordan stilen min er nå og jeg føler jeg endelig begynner å finne noe som virkelig er meg. Men før dere.. det er et helt kapittel for seg selv! Husker jeg blant annet elsket de gule hullete buksene under her. Hadde jeg ennå eid de hadde jeg i alle fall ikke kombinert de med uggs og hettejakke, heller med en hvit t-skjorte og ankelstøvletter. Nei altså, nok babling fra meg, LET’S GO! (ja, det er lov til å le)

Slik vandret jeg da utrolig nok rundt i 2011-2012:

Under her ser dere litt nyere bilder av meg og stilen min:

Synes du stilen min har endret seg mye? Har din stil endret seg mye de siste årene?

2 kommentarer
    1. Må innrømme at jeg digger den nye stilen din ja, hehe! Men kjenner meg utrolig godt igjen med den gamle stilen, elsket å kombinere alle slags mulige farger og merkelige ting…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg