AFTER BEACH

Åhhh gjett hva som kom i posten i dag!♥♥♥ Endelig har jeg et fungerende objektiv igjen! Akkurat nå bobler jeg over av kreativitet og jeg gleder meg masse til å gå helt bananas med kameraet mitt! Hvis jeg får tak i ny fjernutløser og nytt stativ snarest så får dere se mange av mine kreative sider. Antrekksbilder blir det uansett masse av i sommer, jeg må bare smiske litt med kjæresten min og vennene mine. Bildene under her er tatt med kameraet på et bord og hundre forsøk på riktig fokus. Badedrakt har blitt skikkelig inn i år og jeg elsker det! Denne her er fra Gina og den er såååå fin på! Jeg synes ikke at det passet seg helt med bare den på, så da slang jeg en shorts over. Jeg gleder meg til å bruke den masse i sommer!

Natten til i dag ble en veldig lang og vond natt. Jeg er egentlig en person som ikke blir flau over så mye og hvorfor skal det egentlig være flaut å snakke om noe så naturlig som kroppen? På kvelden i går fikk jeg de vondeste magesmertene noen sinne som gikk i runder. Det var så vondt at jeg hylte, var ute av stand til å røre på meg, kastet opp og ut fra baken kom det masse blod. Det var utrolig skremmende fordi det var så himla vondt og ikke minst alt blodet. Andreas ringte legevakten som ville ha meg ned, men siden jeg var ute av stand til å røre på meg så gikk jo ikke det. Det endte faktisk med at jeg ble hentet av ambulansen og kjørt til Tønsberg. Sykepleierne og legen var utrolig snille og hjelpsomme heldigvis! Det viste seg at det var en kombinasjon av smertestillende jeg fikk etter mandlene hadde vært alt for sterke for kroppen min og at jeg samtidig hadde vært farlig lenge forstoppet. Så jeg fikk en del smertestillende intravenøst og smertene ga seg heldigvis til slutt! Det er virkelig de vondeste smertene jeg noen sinne har opplevd. Jeg fikk beskjed av de om å prøve å drikke mye fremover og ta avføringspiller lenge før det går så langt. Så det var dagens blogginnlegg, litt om kamera og litt om blodig avføring hahah. Men helt seriøst: vi må slutte å være så flaue og sjenerte over slike ting.

-Elise Amanda

6 kommentarer

Siste innlegg