RIGA 2K17

I går kom vi hjem fra Riga og så var det bare å hive seg rundt for å dra til Stavernfestivalen! Det var ikke bare bare å få tak i kjøre dit, men til slutt fikk Andreas tak i en kompis. Det var kjempegod stemning og mye bra musikk! Veldig stor pluss for at de i år har glutenfri vegetarmat, det liker jeg! I fjor fikk jeg jo faktisk lov til å ta med egen mat siden de ikke hadde noe jeg kunne spise haha. Så i går ble det falaffeltallerken og senere søtpotetfries. Nå blir vi straks hentet for å dra på vors og så er det klart for festival dag to. Jeg gleder meg! 
 
Jeg filmet jo en del i Riga og nå er det redigert ferdig, så under ser dere resultatet. Egentlig skulle jeg hatt med en intro også, men akkurat nå ligger jeg i sofaen med gårsdagens sminke og i pysj, så det orket jeg ikke filme haha. Håper videoen faller i smak!
 
husk å trykke på tannhjulet og velg HD 🙂 Følg meg gjerne på youtube, da ville jeg blitt glad!

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg