INNKJØP FRA RIGA

Hei dere! Da var det på tide å vise dere hva jeg kjøpte i Riga. Jeg elsker jo å shoppe og til å være meg har jeg kjøpt utrolig mye. “Men det er jo ikke sååå mye” tenker du kanskje, men med tanke på økonomien min er det ganske mye. Heldigvis er det utrolig mye billigere med klær i Riga enn det er her i Norge. Hvis det er noe dere lurer på mtp hva jeg har kjøpt er det bare å spørre 🙂 Nå skal vi straks avgårde til Farris. Vi har båt der, så da tar vi med oss telt og blir der en natt. Det blir koselig! 

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg