READY SET GO

Jeg har virkelig funnet treningsgleden og det er så deilig! Tidligere har jeg også trent på treningssenter, men da har jeg surret rundt og gjort noen øvelser på forskjellige apparater uten å egentlig ha peiling på hva jeg drev med. Det ga jo heller ikke så gode resultater og jeg ble ikke særlig sterkere. For noen uker siden meldte jeg meg inn i et nytt treningssenter og fikk et treningsprogram tilpasset meg og en gjennomgang av øvelsene og wow for noen resultater allerede! Det er så gøy å se at jeg blir sterkere, men ikke minst kjenne det! Andreas er mildt sagt drittlei av at jeg hele tiden ber han kjenne på musklene mine, men det er jo så gøy! Endelig har jeg funnet en måte som for meg fungerer både fysisk og psykisk å bygge kroppen opp på. Jeg har brukt nok av tid på å rive den ned kan man si. Men nå skjer det endringer! Hvis dere vil kan jeg lage en update etterhvert med min progress (kommer ikke på det norske ordet nå, gah så irriterende)? Enn så lenge kan dere godt følge meg på insta på min danse/trening/tøyeinsta @pirouetteintherain

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg