TRENING

Det er ikke akkurat noen hemmelighet at det har blitt lite trening i det siste. Med sommer og en del på planen er det så lett å lage unnskyldninger for seg selv som at man ikke har tid, det er jeg ekspert på selv. Denne uken har jeg kommet meg på trening en gang og jeg gikk som en pingvin de neste dagene haha. Da vet man at det er lenge siden sist når man blir så støl. Men helt ærlig, jeg kunne jo ha byttet ut de to timene jeg så på Netflix med å drasse kroppen bort til treningssenteret. Jeg håper at neste uke blir bedre på den fronten! Tøying har også sklidd totalt ut. Naturlig er jeg stiv som en stokk og før jeg begynte å tøye klarte jeg kun å ta på knærna mine om jeg stod med rette bein. Med mye tøying har jeg nesten klart å legge håndflatene i bakken. Så i kveld blir det yoga her hjemme og det kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig til!

Jeg kjøpte meg en ny treningstights fra en sportsbutikk på Mallorca og jeg er strålende fornøyd! Anbefaler den på det varmeste, beste jeg har vært borti så langt! Hvordan er din treningsrutine nå i sommer forresten?

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg