STORT INNKJØP

Hvem kjøper vinterjakke i juli? Joda det er meg det. Lønner seg faktisk å handle vinterklær på sommeren og sommerklær på vinteren hehe. Ikke nok med det, men skinnjakka mi (den er fake altså) som har vært min gode følgesvenn siden barneskolen begynte å falle fra hverandre for en stund siden, så jeg fikk kjøpt meg en lignende en. Med tanke på at den jeg hadde har blitt flittig brukt i så mange år så har den holdt seg lenge! Nesten litt trist å måtte ta “farvell” med den. Sånn er jeg bestandig med favorittklærne mine haha! Ellers får du sjekke ut videoen under for å se hva det andre er. Jeg viser like så godt klærne på slik at dere får se litt bedre hvordan tingene ser ut. 

Nå skal vi straks en tur til Stavern for å se fotballfinalen og vi blir nok over i Stavern til i morgen. Jeg forstår hvorfor Stavern er kåret til årets sommerby flere år på rad, det er jo helt utrolig fint der! Håper dere får en fin kveld!

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg