MAMMA MIA

Er ikke denne jakka utrolig fin!? Dessverre er den venninna mi sin og ikke min haha. På fredag var jeg i bøkeskogen med Ingrid og Marte for å ta litt bilder og jeg gleder meg til å vise dere resultatet! Det ble så mange fine bilder av dem! Is på Bøkekroa fikk vi også spist. 60-åring som jeg er kjøpte jeg kuleis med smaken romrosin og til og med hun i disken påpekte at jeg og hun var nok de eneste under 60 som likte den isen. Har du ikke prøvd burde du prøve! Vi visste jo ikke at det var bøkejazz da, så det ble en fin overraskelse! Nora kom ned etterhvert og så tok vi oss en øl (cider for min del) før vi gikk ned til Bølgen.

Den andre Mamma Mia filmen var helt utroooolig! Jeg anbefaler den virkelig! Vi var i tillegg på utekino og stemningen var topp! Heldigvis synes de selv at det ble så suksess at de gjerne vil gjenta utekino! Da vi ankom fikk alle i tillegg en blomsterkrans rundt halsen, noe som var med på å toppe stemningen. Grillen var fyrt opp og baren var åpen også! Knallsuksess det her! Filmen derimot kan jeg virkelig ikke forstå hvordan har fått så dårlig terningkast!? Den var jo helt rå! Jeg både lo og gråt, opp til flere ganger! Vi satt en liten gjeng sammen og flere av oss var helt skjelvne etterpå. Fin dag med andre ord!

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg