A NEW LIFE | EPISODE 2

God kveld dere! Vi har fremdeles ikke internett hjemme, så i skrivende stund låner jeg kunderettet på Fritzøe Brygge hehe. Jeg skulle uansett nedover og fordi busstidene ikke matcher med det jeg skal så måtte jeg ha ventet her eller i sentrum en stund uansett. Derfor tok jeg like så godt med meg MacBook’en ned hit så får jeg lastet opp den neste episoden i serien min! Nå blir ikke denne episoden her heeeelt i tråd med hva jeg ønsker med serien, men for meg er dette ganske så hjelpsomt. De kommende episodene er mye mer nøye planlagt og blir mye bedre gjennomført, så jeg håper dere vil følge med på onsdag for da slippes neste.  Ellers så poster jeg videoer om masse forskjellig som vanlig på søndager. Hva synes du?

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg