DÅRLIG TIMING

God kveld til dere som ennå er våkne! Jeg skulle egentlig filme siste del av en tøyevideo som jeg skulle poste i dag, men dagen har blitt brukt til å ligge rett ut på sofaen. Halsen min er så vond og hoven og jeg er utrolig slapp i dag. Jeg har slitt litt med vond i halsen de siste ukene, men i går kveld tok det skikkelig av. Jeg forstår ikke at det er så vondt når jeg har tatt mandlene og i tillegg så passer det sååå dårlig å være syk nå! Jeg håperhåper jeg snart er helt på beina igjen og at jeg føler meg bra nok til dansetimene i morgen. Jeg får kjøre på med smertestillende og krysse fingrene! Tøyevideoen kommer så fort jeg har filmet den ferdig, men akkurat nå må jeg prioritere å slappe av. Videoen til onsdag er heldigvis så og si klar, jeg må bare få laget en voiceover så fort stemmen min er litt bedre. Den ene katten min, Lucy, fyller 11 år i dag forresten og er nå å regne som en seniorkatt! Jeg skulle gjerne ha gitt hun litt ekstra oppmerksomhet, men det får bli siden. Heldigvis vet hun jo ikke selv at hun har bursdag haha! Det er så rart å tenke på at hun har vært med meg siden dagen hun ble født, tiden går fort! 

Enn så lenge tenkte jeg å vise dere litt hvordan det ellers ser ut hjemme hos oss! Nå viste jeg stua for noen dager siden og under her får dere se ett til bilde av hylla i stua, ett bilde fra vårt walk in closet og ett bilde fra soverommet. Nå er det gjort om litt på soverommet etter dette bildet, skittentøyskurven er flyttet til andre siden av kommoden og der den som har vi et langt speil nå. TV`n er i tillegg borte da den ikke ble brukt og den egentlig ikke har noe på et soverom å gjøre, spesielt ikke når Andreas og jeg bor alene og dermed har en stue for oss selv. 

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg