BULLET JOURNAL AUGUST | BIRTHDAY

Heidi dere! Først og fremst: tusen hjertelig takk for all den fine responsen på FB og insta angående det nye designet jeg har sluppet! Det betyr veldig mye for meg! Jeg har ikke fått skrevet det før nå, da jeg har ligget syk med halsbetennelse. Andreas ble syk i forrige uke, så at jeg da også ble smittet er ikke så rart. Jeg håper iallfall på å være på bena snart og er glad for at jeg iallfall fikk det sånn at jeg er garantert frisk til uken, for da starter nemlig dansingen opp igjen. Heldigvis for meg har jeg ikke mandler, for hadde jeg hatt det hadde jeg nok vært mye dårligere. Jeg har likevel vært i såpass dårlig form med vond hals at jeg har måtte avlyse planer denne uken og dessuten er det greit å unngå å smitte andre.

Jeg har iallfall endelig fått somlet meg til å lage og ta bilder av denne månedens BuJo! Eller, det var ferdig i starten av denne uken (litt uti august, men det får gå), jeg har bare ikke orket å gjøre noe mer med det før nå. Temaet denne måneden er bursdag, nettopp fordi jeg har bursdag i august. Det føles faktisk rart å skulle fylle 26 år og da samtidig være nærmere 30 enn 20. Hvor ble årene av? Og så gammel føler jeg meg da ikke, men eldre blir man gitt.

 

 

 

 

 

 

Har dere noe forslag til neste måneds tema?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg