COZY SWEATER

Disse skoene må virkelig i søpla snart.. Jeg har gått et stort hull under den ene, så alt av vann siger inn der, noe som resulterer i at jeg blir kliss våt på foten i tillegg til at det høres ut som om jeg går på svamper. Dessverre har så og si all snøen regnet bort i dag, men jeg holder håpet oppe om en hvit jul likevel, for det er jo tross alt en stund til julaften. Vi får krysse fingrene for at snøen kommer tilbake om ikke så alt for lenge.

I dag har vi fått gjort unna noen ærend sammen da Andreas har fri i dag og vi har også fått klargjort til at julepynten skal opp. Jeg venter rett og slett ikke til desember i år, men satser på å sette i gang i morgen. Det er jo også vår første jul i denne leiligheten og jeg tror det blir så koselig med iallfall juletre som lyser opp stua! Jeg er også en sånn person som liker å få julepynten vekk så snart vi går inn i et nytt år, så da er det jo kjekt å sette det opp nå slik at vi får hatt det oppe litt. Dagens antrekk ble ett “slenger bare på meg noe som er varmt”-antrekk, men det funket sånn halvveis. Jeg orker iallfall ikke gå rundt og fryse mer enn jeg må haha.

 

Får dere også fort hull under skoene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg