AnSwErS

Hvilket kamera bruker du, og i hvilket program redigerer du bildene dine? Elsker bildene dine!! Jeg bruker canon eos 550D som er ute av produksjon og det er den eneste speilrefleksen jeg har eid. Jeg kjøpte den faktisk rett etter konfimasjonen min for fem år siden om jeg ikke tar helt feil. Bildene mine redigerer jeg i Photoshop, men de får litt gale farger noen ganger fordi fargene på skole-pc`n er feil og dermed kan bildene som ser bra ut på den vise seg å være feks helt grønne når jeg sjekker bildene fra en annen pc/mobil. Tusen takk! 

Skal du gå på skole til høsten? Om du skal: linje? klasse? Det skal jeg! Jeg går på danselinja og egentlig så skulle jeg jo ha vært ferdig med skole nå, men pga av sykdom så har jeg måtte satt skole litt til siden. Jeg skal gå i første, men det er noen fag jeg ikke skal ta siden jeg tok de ifjor. 

Favoritt butikk? Jeg tror faktisk h&m er den butikken jeg handler mest på, men favorittbutikk vet jeg faktisk ikke helt.

Hvordan har du det for tiden? Takk som spør. Jeg har det faktisk veldig fint for tiden med tanke på venner, kjæreste og humøret. Med tanke på spiseforstyrrelsen så går det ikke så bra som jeg skulle ønske at det gjorde, men jeg jobber beinhardt (hehe morsom der ja) for å bli frisk. Nå begynner jo straks skolen også og jeg gleder meg til å få litt blanke ark der og komme igang med det igjen, rutiner hjelper veldig!

Lyst på flere tattoveringer? Isåfall: Hva vil du tattovere? Hehe jeg har planer om å ta en til i februar. Det er flere ting jeg har lyst på, så jeg må nok tenke litt på hva jeg skal velge og så må det jo passe med hva jeg har fra før. Jeg har vel så  og si bestemt meg, men jeg tror jeg vil vente litt med å avsløre det. 

Hvor lenge har du og Andreas vært sammen? Litt over 6 måneder 🙂

Hva ser du frem til? Laget faktisk et helt innlegg om det jeg, fordi jeg synes det er kjempeviktig å ha noe å se frem til som motiverer en. Innlegget kommer man til hvis man klikker HER.

Hva heter du på instagram? eliseamandan

Du er så utrolig pen, har du noen gang fått forespørsel om å stå modell? Aw, jeg tolker dette som et kompliment så tusen takk, det var koselig å høre! Jeg er nok litt for lav til det da jeg bare er 168,1 cm høy + noen andre ting.

Er det noe annet du lurer på så er det bare å spørre, jeg svarer i dette innlegget 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg