ÅRETS JULEGAVEINNPAKNING

Hei dere! Allmenntilstanden min er heldigvis mye bedre i dag, men så er det den hostinga da. Jeg har nesten ikke sovet i det siste på grunn av den, for med en gang jeg legger meg ned er det fullt kjør. Jeg høres seriøst ut som et esel når jeg hoster.. sånn type tørrhoste har jeg ikke hatt siden jeg var barn. Heldigvis går det riktig vei nå, så det skal bli godt å bli frisk! Jeg vår bare slappe av så mye som mulig fremover og krysse fingrene for at jeg ikke smitter Andreas. I dag har jeg iallfall oppgradert fra pysjamas til et joggesett, så det er jo noe! Takk og lov også for at jeg tok noen bilder her om dagen, for nå er jeg ikke i form til det haha.

Over til noe annet! Jeg elsker å bruke tid på å finne innpakning til julegaver! Fjorårets tema var nøtteknekker, gull og rødt og hvis dere er nysgjerrig på hvordan det så ut kan dere klikke HER. I år slet jeg en del med å velge, da jeg også fant et annet veldig fint tema å gå for, men jeg tror jeg skal holde det for meg selv da det kanskje blir brukt neste år hehe. Årets tema ble iallfall reinsdyr, svart, gull og gråpapir. Jeg synes det ble veldig fint og ikke minst elegant, for ikke å glemme hvor fint det ser ut når alle pakkene under treet (enn så lenge) matcher. Faktisk så synes jeg hele prosessen med å gå rundt å prøve å kombinere ut ting, velge ut en kombinasjon og ikke minst pakke inn gavene er veldig koselig. Det får meg virkelig i julestemning, spesielt med julemusikk i bakgrunnen. Og Molly, hun skal alltid hjelpe til med å pakke inn haha.

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om årets innpakning? Bryr du deg også om sånt eller bare tar du noe / lar butikken pakke inn?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg