DEN NYE LEILIGHETEN VÅR del 2

Hei dere! Fy søren så effektiv jeg har vært i dag! Jeg tror det kommer av en kombinasjon av alt for lite søvn og energidrikke. Jeg har iallfall vært en tur i byen sammen med mormor, handlet, gjort en god del husarbeid, dusjet og jobbet med strikkingen. Åh, jeg elsker slike dager og tar gjerne flere av de altså! Nå har jeg nettopp spist middag og så blir det strikking og lesing av noen sakspapirer før jeg skal på et politisk møte. Når jeg kommer hjem blir det de siste episodene av Stranger things sammen med Andreas og jeg gleder meg faktisk skikkelig til det! Det er utrolig kjipt at sesongen slippes i to deler/omganger, man vil jo bare se alt!

Det er også tid for å vise dere del to av leiligheten vi flyttet inn i dette året! Hvis dere ikke har sett del 1 så finner dere den HER og der får dere se bilder av stue, badet og soverommet. For at ikke innlegget skulle bli så alt for langt valgte jeg å dele det opp i to og det tror jeg var ganske lurt når jeg ser hvor mange bilder det ble hehe. Jeg har prøvd å ta bildene slik at dere får en følelse av planløsningen, så jeg håper det funket sånn halvveis.

 

Kjøkken/spisestue

 

 

Kjøkken/spisestue/stue har en L-form, noe som gjør det til ganske naturlige soner.

 

Hvis dere ser nøye på bilder over her nede til høyre ser dere spiseplassen til Molly. Ser dere enda nærmere ser dere det står et vannglass der. Hvorfor? Joda, vi har en katt som nekter å drikke av skål og kun vil drikke av rennende glass eller vannglass. Passe spesielt haha.

 

Denne esken med spill skal ikke stå der altså, det er spill jeg skulle gått gjennom for lengst *kremt*. Spillene tilhører nemlig hytta, men det er noen spill som mangler så mye at de er ubrukelige, så disse skal da altså lukes vekk før de skal tilbake på hytta.

 

 

Døren dere ser til venstre her er toalettet og døren rett frem er ytterdøren. Til venstre for ytterdøren går rommet innover og det er der vi har jakker og sko. Den søppelkassa som står i gangen skal fjernes, vi har bare ikke kommet så langt ennå.

 

 

Toalett og gang

Toalett for mennesker og katt. Når doen ikke brukes står alltid døren på gløtt, slik at Molly kan lukke den opp når hun skal på do.

 

Gangen vår

 

 

Gjesterommet/klesrommet

Hvis dere har sett del 1 av leiligheten så dere tre dører i stua. Dette er da altså den døren i midten og den fører inn til dette rommet.

 

 

Denne senga har lagringsmuligheter oppi og der oppbevarer vi blant annet sengetøy og en feltseng. Veldig kjekt med en slik ekstraseng i tillegg til gjestesenga, da den ikke tar noe merkbar plass.

 

 

Molly tror forresten at dette er hennes seng, så det er veldig kjekt vi har sengeteppe på.. hun har nemlig lagt igjen en god del pels.

 

 

 

Hvordan synes dere vi har fått det?

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg