DERE SPURTE, JEG SVARTE

Siden det ble så sent i går kommer svarene på ukens spørsmål i dag fremfor lørdag som jeg vanligvis poster svarene på. På grunn av det utgår “uken som gikk” i dag, men er dere spesielt interesserte er det bare å bla i arkivet haha. Nå er vi på middag hos bestemoren til Andreas, så dette er et ferdigskrevet innlegg. Hvis vi ikke er hjemme så alt for sent og jeg orker kommer det et til innlegg i kveld. Jeg håper iallfall at dere har hatt en så god helg som mulig<3

Du har tidligere nevnt at du tar på deg fotooppdrag, er dette noe du tar betalt for eller bare gjør for gøy?😊
Det er noe jeg hovedsakelig gjør bare for gøy, men jeg har tatt betalte fotooppdrag før. Sist begynner vel å bli noen år siden nå om jeg husker rett haha, men det er bare småpenger de få gangene jeg har tjent noe på det. For venner og familie pleier jeg å stille opp gratis.

Het du kun Elise Nyheim før?
Nei, jeg har alltid hatt tre navn:)

Kan du fortelle om din første innleggelse?
Det har jeg faktisk skrevet litt om før, så om du klikker HER kommer du til det innlegget. Innlegget er dog litt overfladisk og går ikke så mye inn på hva jeg følte, tenkte og hvordan jeg hadde det da, men litt gjør det!

Har du noen nye serietips?
Nå er jeg litt gullfisk, så jeg husker ikke hva jeg har anbefalt før, men jeg skal prøve å komme på noe nytt: Special victims unit, The act, Devious Maids, Happy, Dexter, Killing Eve, New Amsterdam og Black mirror er det jeg kom på i farten!

Hva er positivt ved å ha kjæreste?
Det er mye det! Det er fint å på en måte alltid ha noen der, noen å dele alle gleder og tårer med. En man kan bygge livet sitt videre med, en det alltid er trygt å krype inn i armkroken til, en som kan le av de dårlige vitsene mine og så himla mye mer.

Merker du endringer på hud og hår etter endringene med næringen?<3
Ja, veldig! Jeg har faktisk fått flere kommentarer på det, så det er jo gøy! Jeg føler at håret mitt ser mye sunnere ut og det samme med huden. I det siste har også håret mitt vokst i rekordfart og jeg er jo vant med at det tar hundre tusen år for håret å bare skulle gro en centimeter, så jeg er veldig fornøyd med det, for å si det sånn!

 

Noe du lurer på til neste uke?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg