GOD MORGEN + EN VOND DAG I DAG

God morgen! Disse bildene ble tatt her om dagen, men jeg glemte dem helt bort. Dagen i dag er en tøff dag, så jeg velger å heller poste disse upubliserte bildene da jeg ikke ser ut til å ta noen nye bilder i denne tilstanden . For det første er fredag veiedag og jeg skulle for første gang veie meg med noen andre enn en av mine primærer. Heldigvis satt fine Klara (en hund) på verandaen da jeg kom ut fra veiing, så da løp jeg rett ut til henne. For det andre (og det tøffeste) så er det begravelse til kjære lille C i dag, men jeg er stuck her. Jeg skulle så gjerne ha vært der for å ta farvel med henne, men jeg forstår også at for min egen del er det lurest å være her. Men hun er med meg i tankene og jeg kommer til å ha en egen liten minnestund for henne her❤

Jeg var forberedt på at denne dagen kom til å være vanskelig og vond, noe annet ville ha vært rart. Dessuten så er det lurere å forberede seg på at det blir tøft fremfor å være totalt urealistisk og tro at det skulle gå greit. Vi har snakket mye om denne dagen her allerede, dagevis i forveien. Nettopp for at jeg skal være best mulig forberedt mentalt. Jeg skal likevel prøve å gjøre det beste ut av dagen, selv om det smerter meg at jeg ikke får vært i Larvik for å ta farvel.

Jeg minner forresten om konkurransen jeg har gående som du finner ved å klikke HER. Der kan du vinne noen fine premier, klikk deg ut for å finne ut hvordan. Konkurransen varer frem til midnatt, så man kan delta frem til det. Det er også lov til å delta så mange ganger man vil, det øker vinnersjansene.

Jeg vet at denne dagen er utrolig tøff og vond for veldig mange. Jeg sender haugevis av styrkeklemmer til familie og nære av C. Husk at det er helt lov til å gråte og det er helt lov til å be om en klem.

 

 

klem, Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Sender en styrkeklem til deg også. Skjønner det er vond dag, håper du får god støtte fra de rundt deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg