HVORFOR BLOGGER JEG NÅR JEG ER INNLAGT?

Det er flere som har spurt meg om hvordan jeg orker å blogge og bruke tid på blogg når jeg er innlagt og helt ærlig har jeg spurt meg selv om det samme noen ganger. Dagene her er nemlig lange og ikke minst er de svært tøffe, men det er nettopp derfor det er så greit å ha noe som gir en glede en kan holde på med. Bloggen får meg til å klare å tenke på litt andre ting og det er noe jeg virkelig liker å drive med. Den får meg også til å holde motet litt oppe, motiverer meg til å klare å ordne meg litt hver dag og til å ikke bare ligge i sengen og se på serier.

 

Det er viktig for meg å ha noe positivt å drive med for å klare å komme meg gjennom dette. Jeg har jo i tillegg en stor interesse for foto og skriving, den vil jeg gjerne holde på! Det er litt begrenset hva jeg kan ta av bilder her, men heldigvis er det veldig godt fotolys på rommet hihi. Det er med vilje at jeg ikke skriver noe særlig om hvordan det er å være her, følelsene mine rundt det og lignende, for jeg ønsker at bloggen skal være et lite frisk pust i hverdagen. Jeg står jo i et voldsomt kaos av følelser og da er det så fort gjort å poste ting som ikke er helt gjennomtenkte. Innimellom kommer det litt reflekterte innlegg, men jeg er veldig forsiktig med å ikke skrive noe i det fulle følelseskaoset.

 

Hvis dere har noen ønsker til innlegg jeg skal skrive må dere bare si ifra altså. Jeg kjenner at det begynner å mangle litt på inspirasjonen og idéer nå hehe, så er det jo gøy for dere når jeg skriver om ting dere ønsker å lese om. Denne uken her har jeg en plan for, men foreløpig står neste uke ganske så åpen.

Noe spesielt du ønsker jeg skal skrive om?

 

//Elise Amanda

8 kommentarer
    1. Jeg er jo gammel og grå og alt det der, men jeg tror du gjør noe viktig og riktig når du blogger selv om du er innlagt. Og det jeg synes er veldig bra er at du har helt vanlige blogginnlegg som viser leserne at selv om du er under behandling, så er du en helt vanlig ung kvinne.
      Jeg leste/ så innlegget der du dekorerte rommet ditt med stor interesse, og tenkte så kult. Hun tar grep om sitt eget liv, og lar seg ikke institusjonaliseres.
      Fortsett sånn, og du, du skriver skikkelig bra.

    2. Jeg er innlagt selv på avdeling for spf og syns det er utrolig tøft av deg at du blogger mens du er innlagt. Jeg syns det er til stor inspirasjon og lese bloggen din og syns det er veldig fint at du kommer med tips til hva man kan gjøre da man er innlagt osv.
      Jeg vil gjerne at du kommer med noen serie tips, filmtips, bøker, musikk osv.
      Og tips til hvordan man evnt kan finne tålmodighet til å følge med på film serie om du får det til da selvfølgelig.
      Fortsett den gode jobben du gjør både på blogg og med deg selv. Jeg heier på deg! ❤️

    3. Beklager. Så ikke at du hadde kommet med serie tips før jeg kommenterte. Litt ivrig😅
      Så tusen takk❤️

    4. Jeg synes det er flott at du skriver jeg. Det kan kanskje gi deg ett pusterom også, og minne deg på DEG. Du er nydelig vakker, og beintøff, så stå på-dette ordner seg! Kom gjerne med tips til å holde motet oppe, serier du ser på, bøker man kan lese osv. Og masse masse lykke til videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg