JEG HAR BLEKET OG FARGET HÅRET SELV

Det var med en liten klump i magen jeg begynte å smøre blekingen inn i håret mitt. Når bleket jeg det sist selv? Rundt 6 år siden. Jeg vet jo hva håret mitt tåler og jeg visste nøyaktig hvordan håret ville reagere på den blekingen jeg brukte, likevel var det skummelt. For tenk om det plutselig av en eller annen grunn skulle bli krise? Heldigvis så gikk det som jeg hadde erfaring med fra tidligere og jeg visste jo egentlig hva jeg drev med. Jeg skyldte ut blekingen litt for tidlig (jeg skulle egentlig hatt den i lenger) fordi det er viktig for meg å ha god kvalitet på håret. Etter jeg bleket det tørket jeg det og farget over med en hårfarge.

Resultatet ser dere under her og jeg ble i grunn veldig fornøyd! Håret mitt var jo ganske oransje nederst før, men nå er det mye lysere. Kvaliteten på håret mitt kjennes like god ut som den var før jeg bleket og farget det, så det er jo strålende! Og ja, jeg er en av de personene som bleker og farger hjemme hehe. For fem år siden ødela en frisør her i Larvik håret mitt og siden den gang har jeg kun latt en annen frisørsalong røre håret mitt, men den ligger dessverre ikke i Norge. Så da tar jeg saken i egne hender. Vil dere se hvor mye han frisøren i Larvik ødela håret mitt kan dere klikke HER.

 

 

 

 

 

Hvordan synes du at håret ble?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

6 kommentarer

Siste innlegg