JEG PRESENTERER: TURIDCARDIGAN

Åhh, jeg har gledet meg til å vise dere denne! Her om dagen ble Turidgardiganen endelig ferdig! Egentlig ville jeg ha den ferdig til bryllupet for å kunne bruke på kvelden utenpå kjolen, men strikkelysten har vært så laber det siste halve året at jeg så vidt har rørt strikkepinnene. Nå er den heldigvis virkelig på plass igjen og da fullførte jeg denne! På starten av dette året presenterte jeg dere for Turidgenseren (dere kan se bilder HER) og nå kommer endelig plagg nummer to i serien. For ja, dette blir en serie! Jeg har også planer om blant annet votter etterhvert, så det blir spennende!

Typisk for plaggene i denne serien er volangermene, perlemønsteret som går skrått ned fra skuldrene til bryst og i-cord kanter. På genseren er det også volanger på brystet som følger perlemønsteret, men det droppet jeg på denne. Jeg ble iallfall veldig fornøyd med den og jeg gleder meg til å kunne legge ut oppskriften! For ja, det kommer selvfølgelig oppskrift! Armene i oppskriften er litt lenger enn jeg har strikket, da jeg foretrekker litt kortere armer på plagg haha. Men åhhh, denne her gleder jeg meg masse til å bruke fremover! Dessuten passer den til så mange forskjellige antrekk og den går til alle årstider!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan synes du at den ble? Kunne du tenkt deg å strikke den?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg