KLIPPET PANNELUGG + EN BEKLAGELSE ANG GÅRSDAGENS INNLEGG

Dere fikk kanskje med dere innlegget i går hvor jeg viste dere min stilreise fra 12-24 år? Hvis ikke finner dere innlegget ved å klikke HER. I det innlegget gjorde jeg spesielt mye narr av min egen stil som jeg hadde på slutten av ungdomsskolen, hvor jeg gikk mye med strømpebukse under shorts. Det i seg selv er ikke så ille, men det var hvordan jeg valgte å kombinere det. Jeg ser jo i ettertid at det kunne misforstås til at jeg synes det er stygt om folk går i shorts og strømpebukse, noe som ikke var meningen. Det er absolutt ikke noe galt med å gå slik og det inspirerte meg faktisk til å i dag gå kledd i nettopp shorts og strømpebukse! Dette antrekket her ble jeg veldig fornøyd med og det ser tusen ganger bedre ut enn visse antrekk jeg postet i går.

En annen ting er at jeg i dag spontant bestemte meg for å klippe lugg igjen. Jeg holdt jo egentlig på å vokse ut luggen og den lengden det etterhvert blir er så himla irriterende! Alt for langt til å bruke som pannelugg og alt for kort til å få bak ørene. Jeg mistet rett og slett tålmodigheten og tok saksa fatt. Nå er jo håret mitt vant med å ligge til siden i luggen, derfor blir det en liten glipe på midten, men den går fort bort.

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket? 

 

-Elise Amanda
_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg