UKENS SPØRSMÅL #3

Hva tenker du om å skrive mer personlige innlegg?
Det har jeg så og si skrevet en egen post om og den kan leses HER.

Hva annet sliter du med enn bulimi?
Nå har jeg ikke den nyeste epikrisen foran meg akkurat nå, men jeg sliter blant annet med angst og ptsd, uten å gå noe dypere inn i det. Jeg tror det står noe annet der også, men jeg husker ikke haha. Jeg henger helt ærlig ikke helt med, det eneste jeg vet er hvordan jeg har det og hva som preger hverdagen min.

Planer for mer utdanning senere?
Ja! Jeg har utrolig lyst til å utdanne meg til å bli barnehagelærer! Jeg har så lyst til å bare begynne med utdanning og jobbe med en eneste gang, men det går dessverre ikke.

Når ble du politisk aktiv og hvorfor?
Det var faktisk min fine, gode Julie som fikk meg skikkelig interessert! Jeg har jo bestandig vært interessert i samfunnet rundt meg, men jeg var ikke engasjert i et parti før. Når det var husker jeg faktisk ikke, men Julie lurte på om hun kunne verve meg siden det var en vervekampanje. Så begynte jeg å bli med på møter i Skien, ble enda mer engasjert og innså at det faktisk var i Venstre jeg hørte hjemme.

Når skjønte du selv at du faktisk var syk? Og hva er den største motivasjonen din til å bli frisk?
Jeg vet ikke helt nøyaktig når jeg forstod det. Allerede i slutten av barneskolen skjønte jeg at det var et eller annet, men jeg forstod det ikke helt da. Jeg tror det var først i starten av ungdomsskolen at det gikk opp for meg. Mine største motivasjoner er å kunne leve et vanlig liv: jobbe, gifte meg, kjøpe hus og ikke minst få barn med Andreas.

Hvordan er dagen din i dag?
Den startet dårlig etter en svært sykdobspreget kveld/natt i går, men akkurat nå går det litt bedre. Takk som spør <3

Hvilke sovemedisiner går du på?
Stilnoct, men jeg tar den svært svært sjeldent. Jeg er ikke så fan av piller generelt og unngår det så langt det lar seg gjøre hehe.

Hva er ditt favorittbrettspill?
Jeg har vært skikkelig fan av Alias i mange år nå! Men jeg begynner faktisk å gå litt lei.. ellers er jeg veldig glad i monopol faktisk. Det er så koselig med brettspill, spesielt hvis man samler seg en liten gjeng og spiller sammen! Allerede på fredag får vi faktisk besøk av venninnen min og typen hennes for å spise litt god mat og spille brettspill. Gleder meg!

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål?

//Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Spørsmål: 1. Vår, sommer, høst eller vinter?, 2. Hvem ser du opp til?, 3. Hva ønsket du å bli da du var liten?, 4. Har du lagt noen planer for påsken og/eller sommerferien?, 5. Hvilke tv-serier følger du med på?, 6. Hvilke land ønsker du å besøke i løpet av de nærmeste årene?, 7. Hva er dine største mål og drømmer her i livet?, 8. Hva er dine politiske hjertesaker?, 9. Hvor ville du reist hen dersom du først skulle feriert i Norge?, 10. Hvordan ble du kjent med Andreas?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg