ÅRETS JULEGAVEINNPAKNING

Som noen av dere kanskje husker (eller ikke) plukket jeg noen kongler i oktober som jeg skulle bruke til å pynte julegavene med. Disse har ligget til tørk frem til nå nylig og her om dagen malte jeg de med gullmaling. Man kan kjøpe ferdigmalte kongler også, men det synes jeg er fryktelig dyrt. Dette her derimot kostet meg 30kr og det var prisen på malingen. Jeg går kanskje litt over the top med å planlegge julegaveinnpakning og styre med det, men så er det noe jeg synes er gøy å styre med også og jeg synes det er ekstra koselig å gi gaver jeg har brukt tid på å pakke inn også. Jeg tenker ikke noe om hvordan andre pakker inn altså, det må sies, jeg bare liker å styre på sånn her selv haha.

Malingen jeg malte konglene med er fra Søstrene Grene, papiret er fra Norli, silkebånd, fløyelsbånd og pakkelapper er fra Normal og kvistene er klippet av en bukett jeg fikk og deretter tørket. Jeg ser nå at jeg glemte å ta nærbilde av de pakkene som er pakket inn med fløyelsbånd, men ser man godt etter derimot ser man de i bakgrunnen på noen av bildene. Jeg ble iallfall fornøyd med årets innpakning og synes det ble veldig fint med pakkene under treet, selvom de snart skal vekk for å leveres til de som skal få dem.

 

Linselusa mi. Hun snek seg faktisk med på mange av bildene jeg tok av gavene under treet også. Så nei, det er ikke jeg som stiller opp katten vår konstant på bilder tatt inne, det gjør hun fint selv haha.

 

 

 

Hvis dere lurer på hvordan jeg har pakket inn tidligere år kan dere se reinsdyrtema for 2021 HER og nøtteknekkertema for 2020 HER.

 

 

 

 

Hva synes dere om årets innpakning?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg