UKEN SOM GIKK | 15

UKENS OPPTUR:
Igjen har det vært utrolig koselig med besøk! Denne uken har jeg hatt besøk av Sunniva, Maud og Vigdis. Og da jeg var ute med primærkontakten min i går fant vi endelig en ledig elsparkesykkel, så da måtte jo den testes ut! Det var så absolutt verdt å ofre litt av turtiden min på å kjøre den! Vi lo og lo begge to og det må ha vært litt av et syn! Det ble i tillegg noen ekstra runder rundt avdelingen før vi gikk inn og da prøvde jeg å kjøre i maxfart og wow så fort det gikk! Det må definitivt gjøres igjen mens jeg er her!

 

UKENS FAVORITT-BILDE:
Haha, dette er jo faktisk et bilde jeg tok for å ha som bilde til innkjøpsvideoen min, men det er også ett av få bilder hvor jeg faktisk smiler. Derfor blir det dette bildet. Vil dere forresten at jeg skal prøve å bli litt flinkere til å ta bilder hvor jeg smiler?

 

UKENS SERIE:
Wistling! Det er så artig at den er filmet i Larvik hvor jeg kommer fra, så jeg kjenner jo igjen alle stedene. De fleste statistene er i tillegg lokale og stesøsteren min er blant annet med! Så langt har det kun blitt sluppet to episoder på Viaplay, men de er veldig spennende og filmingen er av utrolig god kvalitet. Denne skal definitivt følges med på videre!

 

UKENS ANTREKK:
Jeg er veldig glad i skjørt og kjoler, så ukens antrekk blir dette med det relativt nye skjørtet mitt. Jeg prøver å kle meg litt som jeg vanligvis liker mens jeg er her og jeg skal innrømme at selv om det er utfordrende får det meg samtidig til å føle meg vel.

 

UKENS TANKE:
Hold ut. Tidligere har jeg dessverre rømt når ting har blitt for tøft og jeg skal innrømme at tanken har vært innom meg flere ganger allerede. Men til syvende og sist blir alt bare verre om jeg rømmer. Det er vondt å skulle bli frisk, men det er nok enda vondere å forbli syk bestandig. Så jeg tar en dag om gangen og om det er for tøft: en time om gangen.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG:
Uten tvil må det være DETTE innlegget. I det innlegget skriver jeg om refleksjonene mine rundt hvem jeg er uten spiseforstyrrelsen. Det er ganske rart å tenke på, sånn egentlig. For det er jo slik jeg er vant med å leve, men da er det absolutt så viktig å huske hvem man selv er oppi dette. 

 

UKENS SANG:
Det blir ikke en sang denne uken, men en spilleliste. Spillelisten “Morgenkaffe” på Spotify er en spilleliste jeg har vært glad i veldig lenge, hvis dere ikke har hørt den før så anbefales den så absolutt!

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG:
Nå som det straks er påske blir det DETTE innlegget hvor jeg viser dere hvordan dere kan lage en søt lenke som dere kan henge opp. Jeg er litt (ganske så) glad i hvitt og litt minimalistisk pynt, så da passet denne perfekt inn på rommet mitt! Lett å lage er den også og med ting som de fleste allerede har hjemme.

 

Hvordan har din uke vært?

 


//
Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg