UKEN SOM GIKK | 16

UKENS OPPTUR:
Samme som det var forrige uke: besøk! Denne uken hadde jeg besøk av Nora og Simone på mandag, da møttes vi på Sagene og tok bussen sammen til Storo. På lørdag fikk jeg besøk av pappa, mamma, Andreas og Anniken, da var vi også en tur på Storo og vi ruslet vi oss en tur langs Akerselva. Det er så godt med besøk her og få noe annet å tenke på. Spesielt hjelper det litt på savnet, selv om det bestandig er grusomt når de må dra.

 

UKENS ANTREKK:
Det ble noen antrekk også denne uken, til tross for at klesskapet mitt her er ganske begrenset (det er jo grenser på hva jeg har orket å drasse med hit, i tillegg til at det ikke er alle klærne mine som passer lenger engang). Ukens antrekk blir da dette her med et jeansskjørt og en svart genser. Ganske enkelt, men jeg liker det!

 

UKENS TANKE:
Kroppen min. Kommer jeg noen gang til å like den? Akseptere den? Kommer jeg til å takle å måtte gå opp ytterlige kilo i vekt? Kommer jeg til å klare å holde meg på en normalvekt? Jeg forstår ikke hvordan i all verden jeg skal takle det, samtidig har jeg på en måte ikke noe valg heller samtidig som jeg har det. Hvorfor må kropp og vekt være så himla vanskelig for meg, så vanskelig at det styrer livet mitt?

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG:
Innlegget mitt om hvordan det er å være i overspisingsmodus som du kan lese ved å klikke HER blir ukens mest personlige innlegg. Innlegget er ganske sårt, ærlig og åpent og jeg var spent på hvordan det ville bli mottatt. Heldigvis var bekymringene mine for akkurat det ubegrunnet, da dere tok det veldig godt i mot. I innlegget forteller jeg om hvordan det er å være i overspisingsmodus, hvordan det er å være i overspisingsmodus og kunne overspise og hvordan det er å være i overspisingsmodus uten å få mulighet til å overspise.

 

UKENS SANG:
Lovely – Billie Eilish. Den har gått så mange ganger på repeat, både ved at jeg har hørt på den, men også ved at jeg har sett flere koreografier forskjellige mennesker har laget til den. Jeg har faktisk hørt ganske mye på henne hele uken i grunn. Musikken hennes er veldig fascinerende og jeg fikk helt bakoversveis da jeg leste at hun kun er 17 år gammel! Det hadde jeg aldri trodd.

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG:
Denne uken fikk dere se hvordan dere kan lage deres egen perm til å ha ark osv i. Hvis du ikke fikk med deg innlegget kan du lese den og se fremgangsmåte ved å klikke HER. Det ble egentlig et litt langt innlegg med alt for mange bilder, men det får gå for denne gang.

 

UKENS NEDTUR:
På fredag hadde jeg egentlig en avtale med ei barndomsvenninne som bor i Oslo for øyeblikket, men den måtte jeg dessverre avlyse. Egentlig er det litt dumt av meg å legge avtaler til samme dag som det er veiedag her, da jeg finner slike dager ekstremt tøffe. Håpet var likevel at jeg skulle klare å komme meg ut og ikke la veiingen ødelegge dagen min, men slik gikk det altså dessverre ikke til. Heldigvis var hun veldig forståelsesfull og vi skal prøve igjen en annen dag.

 

UKENS FAVORITT-BILDE:
Jeg synes at dette bildet fra Simone og Nora kom til Oslo er så koselig! Her er jeg jo ikke med i bildet engang, men sånn er det når man vanligvis er den som tar bilder haha. Vi koste oss iallfall masse sammen en del timer i Oslo!

 

Hvordan har uken din vært?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg