UKEN SOM GIKK | 22 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR:
At jeg skrev meg ut fra DPS døgn og ba om innleggelse i Tønsberg på psykiatrisk, noe jeg fikk! Her har de oppfølging under og etter måltid, noe jeg har trengt. Spesielt har jeg hatt behov for det etter at alt gikk nedover i en skremmende fart på DPS. Så å ha fått plass her i en uke for å komme meg opp på beina igjen er definitivt ukens opptur!

 

UKENS ANTREKK:
Denne uken ble det to antrekk, men favoritten ble dette antrekket her. Hvis du vil se resten av bildene av dette antrekket kan du klikke HER, da kommer du til innlegget hvor de er postet.

 

UKENS TANKE:
Det er så viktig å komme seg opp på beina igjen med en gang man faller. Jo fortere man reiser seg, jo lettere blir det å skulle gjøre det. Dette er noe som har opptatt meg veldig denne uken og som jeg har hatt et stort fokus på.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG:
Innlegget om utskrivelsen fra DPS døgn, hvorfor jeg valgte å skrive meg ut, turen på legevakten og hva som skjedde så. Det ble et utrolig hektisk døgn, men alt det styret jeg måtte gjennom var virkelig verdt det. Innlegget kan leses ved å klikke HER.

 

UKENS NEDTUR:
At jeg falt hardt tilbake til spiseforstyrrede handlinger og tanker. Men som jeg ikke kan få sagt nok: jeg jobber på harde livet med å snu dette nå med en eneste gang. Jeg orker ikke å havne så langt nede som det jeg har vært, for nå har jeg egentlig kommet utrolig langt og den veien skal det fortsette. Basta bom.

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG:
Hvordan man kan ta levitasjonsbilder, et innlegg du finner ved å klikke HER. Der forklarer jeg hvordan jeg har tatt og redigert levitasjonsbildene jeg har lagt ut på bloggen.

 

UKENS SERIE:
Dexter! En serie jeg har sett ferdig to ganger før, men nå er det en god del år siden sist, så da var det jammen meg på tide å se den igjen! Dette er faktisk en av mine favorittserier, så om du liker krim, psykologi og spenning er denne her virkelig å anbefale!

 

UKENS FAVORITT-BILDE:
Jeg likte dette bildet jeg, til et innlegg som jeg valgte å kalle “hysj vær stille”. Et innlegg med en ganske personlig tekst. Dette innlegget ble postet for nøyaktig en uke siden, så jeg synes det er innafor å ta det med. Innlegget finner du ved å klikke HER.


 

UKENS QUOTE:
“gather courage like wildflowers” -Jak Major

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG:
Hva jeg synes om behandlingen på DPS døgn i Sandefjord og hvordan den drives. Dessverre fikk jeg en enrom respons av andre, både som kommentarer og meldinger, at andre også hadde de samme skremmende opplevelsene som hva jeg hadde. Noen til og med enda verre opplevelser. Innlegget kan leses ved å klikke HER.

 

Hvordan har din uke vært?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Jeg håper du får være så lenge du trenger det der du er nå. For det er vel viktig å ikke bli “sluppet” mens man ikke er helt stø i “tankegangen” ennå. Det høres viktig ut å være SIKKER før man tar sine skritt alene igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg