KONKURRANSE: VINN MINE STRIKKEOPPSKRIFTER!

God onsdag! Nå tenkte jeg å kjøre igang en konkurranse! Dere kan vinne alle strikkeoppskriftene jeg har laget! Og av den grunn har jeg tatt noen bilder i nettopp en av genserne jeg har laget. Turidgenseren har jeg dessverre kun oppskrift på i størrelse xs, da jeg ikke har klart å regne ut noen andre størrelser på den ennå, så vær obs på det. Stavern Slipover er i one size og så kommer det oppskrift på Turidcardigan i januar en gang (også one size).

Dere kan da altså vinne oppskriften på:
Turidgenseren str xs
Stavern Slipover str one size
Turidcardigan str one size (denne blir da ettersendt når oppskriften er klar)

For å vinne må du like innlegget på Facbooksoden min ELLER kommentere under her at du vil vinne (husk å fylle inn e-posten din). Vinneren trekkes om nøyaktig en uke. Masse lykke til! <3

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Hei 🙂 Så gøy med konkurranse, jeg vil gjerne vinne strikkeoppskriftene! Det er så imponerende at du lager oppskrifter selv, du er dyktig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg