UKEN SOM GIKK | 14

UKENS OPPTUR:
Sånn utenom alle seierne i behandlingssammenheng var det at jeg har fått besøk to ganger denne uken. Marte var jo her på onsdag og da fikk jeg også lov til å gå en liten tur med henne, noe som var veldig koselig. Vi fikk også oppdatert hverandre på hva som hadde skjedd siden sist. Og torsdagens besøk fikk dere jo lese om i går. Det er så koselig å få noen “normale” øyeblikk, om jeg kan kalle det for det. Jeg fikk i tillegg beskjed på fredag om at to venninner skal komme for å besøke meg i påsken, så det gleder jeg meg veldig mye til!

 

UKENS ANTREKK:
Det har jo faktisk blitt noen antrekk denne uken, men favoritten er nok dette. Jeg er jo ganske så glad i svart, det er jo ingen hemmelighet. Problemet er at da kan antrekkene fort bli litt kjedelig, men dette under her ble litt stilig synes jeg.

 

UKENS TANKE:
Jeg tenker veldig mye på hvorfor. Hvorfor kan jeg ikke bare være frisk? Jeg har jo kunnskapen om hva som må gjøres for å bli frisk, jeg bare klarer det ikke alene. Det er så frustrerende når man vet hva som skal til, men man ikke får til. At følelsene tar overhånd over fornuften og at midt i følelseskaoset virket det irrasjonelle rasjonelt. Hvorfor er det slik? Alt gir så mening, samtidig som det ikke gir mening overhodet. Det er litt vanskelig å forholde seg til.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG:
Uten tvil et innlegg om en enorm seier! Hvis du ikke har fått lest det ennå kan du lese det ved å klikke HER. Jeg er så stolt og det å få vite at så mange av dere heier på meg, selv dere som ikke en gang kjenner meg i virkeligheten gjør meg utrolig rørt. Jeg setter så utrolig stor pris på dere og kommentarene og meldingene dere gir meg, det må dere vite! Det at noen av dere har meg som forbilde i tillegg har jeg ikke ord for engang, dere er gull <3


UKENS SANG:

Lukas Graham – Love Someone. Ikke bare er den fin, men for både Andreas og meg minner den oss om nettopp oss. Oss som har hverandre. Som elsker hverandre. Hvordan det føles å være med hverandre og hva vi to har sammen. Og når man er borte fra hverandre er det ganske så fint at vi begge hører på denne sangen.

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG:
Det må bli DETTE innlegget om bullet journal. Det er så gøy at så mange av dere likte innlegget, så dette blir nok en fast spalte hver eneste måned! Jeg skal innrømme at jeg allerede har snikstartet litt på neste måned hehe. Så da kan dere få lure på i noen uker hva temaet blir da!

 

UKENS SERIE:
Etter lunsj, når vi har hviletid, har ofte Dyrepasserne stått på TV´n så det må nesten bli den serien, til tross for at den gir meg et etisk dilemma. Men det er fint å se mennesker som brenner for forskjellige dyr og bli kjent med forskjellige dyrearter. Jeg visste for eksempel ikke hva en tapir var før jeg begynte å se på denne serien haha. Til min store overraskelse fikk jeg vite at Dyreparken har capybara! Det er den aller stiligste dyrearten jeg vet om (etter delfiner, vel og merke).

 

UKENS FAVORITT-BILDE:
Dette bildet gir meg litt positive vibes på grunn av fargene i det og det får meg til å tenke på om jeg skal begynne å bruke litt mer farger på klærne? Så skal det også sies at jeg ble veldig fornøyd med håret her haha.

 

Har du hatt en fin uke?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg