UKEN SOM GIKK | 27 – NEDTUR, OPPTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR:
Turen til Gdansk i Polen! Vi dro lørdag forrige uke og ble til tirsdag denne uken. Hele røkla dro på tur sammen, det vil si de 14 nærmeste på morssiden av familien min. På turen fikk vi gjort utrolig mye på kort tid og jeg hadde det veldig fint! Litt lite søvn, men det overlevde jeg helt fint.

 

UKENS ANTREKK:
Elsk-elsk-elsk på denne kjolen jeg kjøpte på Sinsay der nede! Jeg skulle så ønske vi hadde denne klesbutikken i Norge også, men heldigvis finnes den i blant annet Polen og Tyskland vet jeg. Denne kjolen hadde jeg på meg andre kvelden der nede da vi dro ut for å spise middag. Definitivt ukens favorittantrekk! (wopsi, denne ble brukt på søndag kveld for en uke siden hehe).

 

UKENS TANKE:
Jeg forstår bare ikke hvordan jeg skal klare alt. Hvordan jeg skal please alle andre, men samtidig ta vare på meg selv. Det går jo ikke og jeg vet jo hva jeg må gjøre, men det er så vanskelig. Jeg har så mye jeg ønsker å gjøre, jeg har så mye jeg har sakt at jeg skal gjøre, men hverken tid eller krefter strekker til. Gruer meg så inderlig til å måtte si fra meg mye ansvar, samtidig som det blir en lettelse.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG:
Å skulle ta hensyn til seg selv, som dere kan lese ved å klikke HER. Innlegget handler om at jeg må bli flinkere til å sette meg selv foran alle andre, men at det er svært vanskelig da jeg fort føler meg egoistisk og fæl. Men det finnes jo en grense mellom der, jeg må bare lære meg å godta at å sette seg selv foran noen ganger nødvendigvis ikke betyr at man er egoistisk. 

 

UKENS NEDTUR:
Taxituren til spiseenheten tror jeg.. den gikk jo ikke akkurat så bra. Jeg har angst nok fra før av å kjøre taxi alene, men denne gangen ble det så vanskelig at jeg løp gråtende ut av taxien før vi i det hele tatt kom oss ut av Larvik.. jaja, jeg prøvde iallfall!

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG:
Bullet journal for juli så klart! Denne måneden ble temaet tusenfryd, en helt nynyydelig blomst. Så hvis du er interessert i bullet journal, liker tusen fryd eller bare er nysgjerrig burde du sjekke ut innlegget som du kommer til ved å klikke HER.

 

UKENS SERIE:
Dexter for alle penga! Åh, den serien er fantastisk! Men jeg blir jo litt bekymret.. her om dagen drømte jeg at kjæresten min, stebroren min og jeg kjørte opplegget til Dexter. Jeg våknet i panikk, for å si det sånn!

 

UKENS FAVORITT-BILDE:
Fine kjæresten min og meg. Vi er jo forlovet, men jeg har liksom ikke helt vent meg til å si det enda haha. 

 

UKENS ARTIST:
Det har jaggu meg gått i Billie Eilish i det siste altså! Åh, kan hun ikke komme til Norge snart da? Tenk at jenta kun er 17 år gammel?! Wow, for et talent! Ikke bare produserer hun musikk med den vakre stemmen hennes, men rett og slett kunst. Sjekk hun ut på YT for å se!

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG:
Ting du burde vite om recovery fra en spiseforstyrrelse, et innlegg som kan leses ved å klikke HER. I det innlegget forteller jeg om ting som jeg skulle ønske at jeg visste da jeg begynte å gå i behandling, men også om ting som jeg skulle ønske at pårørende hadde fått vite.

 

 

Hvordan har din uke vært?

//Elise Amanda

 

2 kommentarer
    1. Hei.
      Nydelig kjole. Den kledde du utrolig godt!
      Men du, du må snarest og med en gang lære deg at du ikke må please alle andre. Ikke sett deg selv bakerst i køen av viktige mennesker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg