UKEN SOM GIKK | 38 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR: Nytt kamera! Herlighet så deilig det var å få et nytt kamera i hendene, et kamera som faktisk fungerer som det skal! Det var jo en stor nedtur at mitt gamle ble ødelagt, men jeg er sååå fornøyd med det nye så det veier litt opp for det hihi. I tillegg var det også utrolig hyggelig i bryllup på lørdag!

 

UKENS ANTREKK: Dette antrekket her ble jeg skikkelig fornøyd med og samtidig ga det meg en liten TB til tenårene hehe. Vil dere se flere bilder av dette antrekket + få vite noen ting som irriterer meg? Da klikker dere isåfall HER.

 

UKENS NEDTUR: Jeg sliter fremdeles med å kjenne på motivasjonen til å virkelig kjempe for å bli frisk fra spiseforstyrrelsen.. jeg vet at motivasjon går i bølgedaler, men likevel.. det er årevis siden motivasjonen var så på bånn. I tillegg er det den ene visdomstanna mi som gir meg enorme smerter.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG: Et innlegg dere finner HER hvor jeg åpner meg opp om hvorfor jeg er så sliten for tiden, ja rett og slett utslitt. Innlegget heter tom for krefter og beskriver egentlig formen min ganske så bra..

 

UKENS SERIE: The Handmaids Tale! Herlighet for en fantastisk serie! Bare utrolig kjipt at jeg må vente så lenge på sesong fire da den ikke skal begynne å bli spilt inn før i mars neste år! Serien ligger på HBO om noen er interessert.

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Et bilde fra bryllupet vi var i. Vil dere se resten av bildene jeg har delt så langt klikker dere bare HER.

 

UKENS SANG: Lay by me – Ruben

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG: “vektens verdi = min verdi?” et innlegg du finner HER. I det innlegget forteller jeg litt om forholdet mitt til vekten min og veiing, samt hvordan det påvirker meg i hverdagen og preger livet mitt.

 

 

Hvordan var din uke?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg