UKEN SOM GIKK | 46 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR: Jeg har hatt 2 (!!!) dager b/p-fri denne uken! Herlighet så deilig det har vært! Slike dager hører virkelig sjeldenhetene til, så når det først skjer er det en utrolig stor opptur!

 

UKENS ANTREKK: Dette antrekket her som jeg brukte i bursdag forrige lørdag, men ikke fikk vist dere før denne uken.

 

UKENS TANKE: Jeg gleder meg så til desember! Til julepynt i butikkene, lukten av gløgg og alle julefilmene jeg skal se. Men det er litt sårt også å ikke danse på juleforestillingen til dansestudioet i år. Herlighet, nå har jeg ikke gått på et dansekurs på et helt år.. så lenge har jeg ikke gått uten siden jeg begynte å danse.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG: “Hva trigger overspising og oppkast hos meg”, et innlegg du kan lese ved å klikke HER. Overskriften sier jo egentlig sitt, så hvis du vil lese mer om det er det bare å klikke på linken.

 

UKENS NEDTUR: Æsj, jeg orker ikke fortelle om det nå.

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG: Innlegget HER hvor jeg viser dere den andre genseren jeg har strikket hihi. Jeg har jo virkelig fått helt strikkedilla, noe som er ganske greit da det er en fin hobby å ha.

 

UKENS SERIE: Denne uken har jeg sett en del på Limitless på Netflix. Serien handler om Brian som tar pillene NZT som gjør at han kan bruke hjernekapasiteten sin til det fulle og han jobber med FBI. FBI tror at Brian er den eneste i verden som er immun mot bivirkningene av stoffet, men det viser seg at han slettes ikke er. En spennende serie!

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette bildet av Lucy som er tatt på mandag hehe. Lucy fylte jo hele 12 år da så da måtte matmor ta bursdagsbilde, noe som ikke var såååå gøy. Men det tok bare noen sekunder og hun er jo veldig søt, eller hva? Klikk HER for å se flere bilder.

 

UKENS SANG: Hm, egentlig ingen spesielle for å være ærlig.

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG: Et innlegg du kan lese HER som handler om at flere har søkt seg til privinstamiljøet etter dokumentarepisodene “selvmord på Instagram”. Det er trist å se så mange nye brukere, spesielt siden flesteparten av de nye brukerne er det jeg vil definere som ekstreme..

 

 

Hvordan har din uke vært?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg