UKEN SOM GIKK – 51 | OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR: Jeg har jo bakt pepperkaker denne uken, vært med venninner og maten har gått bedre denne uken enn forrige, så det er jo noen fine oppturer!

 

UKENS ANTREKK: Jeg postet jo bare ett antrekk denne uken haha, så det var jo ikke akkurat så vanskelig å velge ukens antrekk. Resten av bildene finner dere HER og der får dere også lese svar på mange spørsmål.

 

UKENS TANKE: At jeg må holde ut og at jeg ikke kan gi meg nå. Jeg har hatt svake øyeblikk hvor jeg bare vil drite i hele tilfriskningen, men jeg får jo ikke akkurat noe bedre liv av det. Så jeg får bare tørke tårene og kjempe videre.

 

UKENS OPPLEVELSE: Det må bli på onsdag da jeg besøkte Vigdis etter forvernsamtalen på RASP og at vi sammen dro til jul i vinterland. Det var såååå koselig der! Hadde det ikke vært så kaldt (og om jeg hadde fått lenger perm haha) så hadde vi nok blitt mye lenger. Flere bilder HER.

 

UKENS NEDTUR: Det er syyyykt kjipt å ikke være hjemme på denne tiden av året, men jeg er jo glad for at jeg får hjelp altså. I tillegg savner jeg Andreas veldig og det er kjipt at jeg ikke fikk delta på årsmøtet + julebord med VTUV.

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Nå er dette strengt tatt to bilder, men det får gå. Det var kjempehyggelig å bake pepperkaker og pynte pepperkakehus med mormor, Andreas og lillebroren min! Innlegget om det finner dere HER.

 

UKENS SERIE: Jeg har begynt å se “Hjem til jul” på Netflix og så langt liker jeg den godt! Den er fylt med stereotyper og er god og lett underholdning. Perfekt serie å strikke til og dessuten gir den litte grann julestemning.

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG: Innlegget “spiseforstyrrelser og styrketrening” som kan leses HER. Hva det handler om sier seg selv ganske godt i grunn haha.

 

Hvordan har din uke vært?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg