MÅNEDEN SOM GIKK – FEBRUAR | OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

MÅNEDENS OPPTUR: Fremgangen jeg har hatt på treningsfronten! De rundt meg må være drit lei av at jeg hele tiden skal flere bicepsen, men altså, det er så gøy å se fremgang haha. Jeg ser at jeg har fått mye mer muskler og ikke minst kjenner jeg det. Det er så digg å løfte tyngre og tyngre og kjenne mestringen av å klare det!

MÅNEDENS ANTREKK: Nei altså denne måneden var det skikkelig vanskelig å velge månedens antrekk da jeg ble så fornøyd med flere antrekk jeg hadde satt sammen. Til slutt falt jeg på dette antrekket (flere bilder HER) rett og slett fordi det er med min egendesignede genser hihi. Jeg gleder meg så til å lansere oppskrift etterhvert! Jeg må bare ha overskudd til å regne om størrelser. Men oppskriften i str xs er straks klar og hun ene som har teststrikket den er såååå fin i den! En liten digresjon her, men det overlever dere hehe.

 

MÅNEDENS TANKE: At det ikke er alt man får til på egenhånd. Jeg har hatt som mål å klare meg dette året med kun poliklinisk hjelp, men så har jeg måtte krype til korset. Nå var det ikke bare jeg som tenkte at jeg trengte mer hjelp, men det føles likevel som et nederlag. Jeg er på litt bedre tanker nå heldigvis og har innsett for ørtende gang at det er ingen skam i å be om hjelp. Noen ganger trenger man rett og slett litt mer hjelp enn hva man klarer selv.

 

MÅNEDENS PERSONLIGE INNLEGG: Et innlegg om hvilke begrensninger spiseforstyrrelsen setter i livet mitt. Jeg tror dette innlegget kan være nyttig å lese for veldig mange, da jeg forteller om veldig mye det ikke står om i fagbøker eller lignende. Ting det ikke blir snakket så høyt om. Innlegget kan leses HER.

 

MÅNEDENS NEDTUR: At jeg ikke klarer meg bedre enn jeg gjør. Fy søren så mye jeg har lyst til å få til! Derfor blir jeg så sint og skuffet over meg selv. Hvor vanskelig kan det være å spise normalt og ikke hate sin egen kropp så mye!? Veldig vanskelig tydeligvis. Det irriterer meg at jeg vet så godt hva jeg burde gjøre og likevel klarer jeg det ikke. Jeg prøver å ikke være så sint på meg selv for det, for hadde ting vært skikkelig lett hadde jeg jo ikke hatt en problem. Det er jo en grunn til at det kalles sykdom. Jeg skulle bare ønske at jeg klarte å tenke om meg slik jeg tenker om andre.

 

MÅNEDENS INSPIRASJONSINNLEGG: En oppskrift jeg delte på superdigge pannekaker! Oppskriften finner man HER. Altså, se så godt det ser ut da! Jeg anbefaler å teste de ut.

 

MÅNEDENS SERIE: The good doctor. Åhh, den serien er så god og fin! Jeg hadde sett nesten alt en gang før, men hoppet av da episoder etterhvert kun ble lagt ut en gang i uken. Nå derimot har jeg sett alt fra start igjen og dermed også fått sett noen nye episoder (alle tre sesongene ligger ute på Viaplay). Kort fortalt handler serien om en kirurg med autisme. Liker du Greys liker du garantert denne serien!

 

MÅNEDENS FAVORITTBILDE: Et bilde av de fine rosene jeg fikk av Andreas<3

 

MÅNEDENS SANG: hm, ikke noen spesiell i grunn.

 

MÅNEDENS VIKTIGE INNLEGG: Jeg tror faktisk det må bli DETTE innlegget her jeg. Det er et innlegg om ting man kan finne på under en pandemi. Grunnen til at jeg synes dette innlegget er viktig er fordi det er så mange som sliter ekstra nå på grunn av alle begrensningene. Jeg håper dette innlegget kan være med på å gjøre ting litt lettere da jeg kommer med forslag til mange ting man kan finne på og likevel følge smittevernsreglene. 

 

Hvordan var din februar?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg