UKEN SOM GIKK | 18 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR:
Mona kom til Oslo i går! Det var definitivt ukens opptur! Det var så himla godt å se henne igjen! Vi er jo vant med å være sammen minst en gang i uken, så det å gå fra det til å ikke ha sett hverandre på over en helt måned har ikke vært noe gøy. Derfor var det så fint å være med henne igjen. Dessverre fløy timene så alt for fort og det var grusomt å måtte si farvel.

 

UKENS ANTREKK:
Jeg likte dette antrekket jeg, hehe. Den nye rosa kjolen min har blitt brukt så utrolig mye, men det er kanskje ikke så rart så fin som den er! Den funker med så mye! Under her har jeg den med en litt tykk svart strikkagenser og svart strømpebukse.

 

UKENS TANKE:
Jeg skulle så inderlig ønske at jeg kunne redde verden og at jeg kunne hjelpe andre. Det gjør så vondt å vite at jeg ikke kan gjøre alt for alle. Jeg skrev et eget innlegg om det som du kan lese ved å klikke HER.

UKENS PERSONLIGE INNLEGG:
Innlegget om hvordan det er å være i et forhold når man har en spiseforstyrrelse. Innlegget kan du lese ved å klikke HER om du ikke har fått lest det. Dette var et etterspurt innlegg og det forstår jeg i grunn ganske godt. For det er svært tøft å være i et forhold når den ene er syk.

 

UKENS DIKT:
“Do not stand at my grave and weep” av Mery Elizabeth Frye. Hvis du ikke har lest diktet før så finner du det ved å klikke HER. Det er et dikt jeg har lest og tenkt utrolig mye på denne uken. Det er så sterkt, det er så dypt og ikke minst: det er så godt og hjelpsomt.

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG:
Ny måned og dermed klart for nytt bullet journal tema! Temaet for mai og hvordan det ble kan du se ved å klikke HER. Personlig synes jeg at mai ble en mye finere måned enn forrige. Den ble mye mer gjennomført, den røde tråden er tydelig og mye mer oversiktlig. Temaet for mai ble altså rosa blomster.

 

UKENS FILM:
Jeg har endelig fått somlet meg til å se Grusomme meg filmene og de fant virkelig i smak! Minions er sååå søte og selve handlingene er så fine og gode, samtidig som filmene er morsomme. Jeg har hørt rykter om at det kommer ut en film nummer fire etterhvert og den må jeg virkelig få sett i så fall! Hvis du ikke har sett disse filmene så burde du så absolutt se dem!

 

UKENS VIKTIGE:
Min oppfordring til dere som dere kan lese mer om HER. Jeg, dagskontakten min, medpasient og hunden til dagskontakten min gikk en tur ut for å plukke søppel. Det er helt utrolig hva folk får seg til å kaste i naturen… Min oppfordring til dere er å ta dere en tur ut for å plukke søppel og ikke minst: kast din egen søppel der den hører hjemme: i søpla og ikke på bakken!

 

UKENS NEDTUR:
At jeg var her på sykehuset og ikke i begravelsen til kjære lille C. Jeg skulle så inderlig ha fått ta farvel og vist henne litt siste kjærlighet. Men hun har vært med meg i tankene nesten konstant. Så fort jeg er hjemme igjen skal jeg til graven hennes for å tenne lys og legge ned blomster…

 

UKENS FAVORITT-BILDE:
Jeg likte dette jeg, haha! Det er bildet til da jeg hadde en giveaway denne uken her og på bildet ser man hva man kunne vinne. Men jeg synes at selve bildet ble fint, jeg. I tillegg elsker jeg slike fletter og denne fletten her fikk jeg faktisk ganske så greit til, eller hva?

 

 

Hvordan har din uke vært? 

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Så utrolig koselig å få være med venninnen din igjen da, det gjør så godt! 😊❤ Så gøy at du har sett Grusomme meg, jeg har sett på de filmene denne uken selv 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg