UKEN SOM GIKK | 20 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR:
Denne uken har det også vært flere oppturer! Jeg hadde en bulimifri feiring på lørdag, noe som var utrolig deilig! I tillegg hadde jeg besøk av Andreas og tante denne uken og så var det veldig koselig å være i botanisk hage med ei venninne på onsdag!

 

UKENS ANTREKK:
Uten tvil: bunaden min! Du kan se flere bilder av den ved å klikke HER. Bunaden min er det vakreste plagget jeg eier, så det var ikke akkurat vanskelig å velge et favorittantrekk denne uken!

 

UKENS TANKE:
Det er så rart, men så fint og godt at trangen til å overspise ikke er tilstede konstant lenger. Jeg føler meg så fri. Tenk, denne konstante trangen har jeg gått med i åresvis og nå er den ikke der hele tiden lenger, bare innimellom. Jeg klarer nesten ikke tro på det selv engang. Klyp meg i armen!

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG:
Hvordan jeg har opplevd tidligere nasjonaldager som spiseforstyrret. Innlegget kan du lese HER. Det er et ganske sårt og personlig innlegg. De ni siste årene har nemlig ikke denne dagen vært noe hyggelig for meg, hvorfor får dere lese i innlegget.

 

UKENS NEDTUR:
Jeg fikk vite at ei jeg var god venninne med i ungdomsårene hadde valgt å forlate oss, noe som var en utrolig trist beskjed å få. Men jeg prøver å trøste meg med at hun ikke lenger har det vondt.. For hun kjempet hardt i årevis, det gjorde hun så absolutt. 

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG:
Denne uken viste jeg dere hvordan man kan lage motivasjonskort. Innlegget finner du ved å klikke HER. Der får dere også se hvordan de jeg lagde ble.


UKENS TV-PROGRAM:
Det er ikke akkurat noen hemmelighet at jeg er stor fan av MGP og i går var det endelig tid for finalen! Så denne ukens favoritt her er det samme som alle andre år rundt denne tiden: MGP! Jeg regner med at flere av dere også så på i går?

 

UKENS FAVORITT-BILDE:
Meg som spiser is! Det fineste bildet denne uken er ett av de som ble tatt i botanisk hage, men dette avsnittet heter favorittbilde og ikke vakreste bilde. Grunnen til at nettopp dette bildet er min favoritt er situasjonen rundt det som du kan lese ved å klikke HER om du ikke har lest det allerede.

 

UKENS QUOTE:
“If you don’t get it off your chest, you’ll never be able to breathe”

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG:
“Hvordan ikke være åpen om spiseforstyrrelser” som du finner HER. I det innlegget skriver jeg om hvordan man ikke burde være åpen om spiseforstyrrelser, noe som gjelder enkeltpersoner, men også media. Jeg legger også ved sensurerte eksempler.

 

 

Hvordan har din uke vært?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg