UKEN SOM GIKK | 21 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR:
Definitivt den ene natten jeg fikk hjemme! Det var så godt å være med Andreas og kattene igjen, i tillegg til at det gikk bra med maten hjemme! En annen stor opptur er at bestevenninna mi tok turen hit på fredag for å besøke meg, henne var det også så himla godt å se igjen!

 

UKENS ANTREKK:
Valget denne uken var ikke akkurat vanskelig da jeg kun har postet ett antrekksinnlegg hehe. Men dette antrekket likte jeg uansett veldig godt, så spørs om det ikke hadde blir dette uansett. Hvis du vil se flere bilder av dette antrekket kan du klikke HER.

 

UKENS TANKE:
Jeg håper så inderlig at vi får til å få meg overført til Tønsberg da dette stedet her overhodet ikke egner seg for mennesker som er innlagt pga spiseforstyrrelse. I verste fall får jeg bare holde ut her, selv om det helt ærlig gjør meg dårligere å være her. Jeg er livredd for at jeg skal ødelegge all fremgangen jeg har gjort på RASP.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG:
Innlegget om hvor jeg er nå, litt om hva jeg synes om dette stedet og følelsene mine rundt det. Innlegget kan du lese ved å klikke HER om du ikke allerede har lest det. Jeg kommer til å skrive et nytt og litt mer utdypende innlegg om det til uken.

 

UKENS NEDTUR:
Å bli flyttet til en dps som tilbyr så lite støtte og samtidig er inkompetente på spiseforstyrrelser. Jeg har aldri vært borti noe så fælt som dette, for å være ærlig. Jeg forstår ikke at Vestfold sendte meg hit når RASP ga så tydelig beskjed om hva slags hjelp jeg trengte videre.

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG:
Denne uken blir det faktisk en post fra tidligere i dag som blir ukens inspirasjonsinnlegg! Nemlig “DIY origami fugler” som dere fikk se en video av tidligere i dag. Fortell meg gjerne om du skal prøve å brette dem! Innlegget finner du ved å klikke HER.

 

UKENS SERIE:
Til min store glede fant jeg ut at det lå en ny sesong av Master Chef ute på viaplay her om dagen! Nå vet jeg ikke hvor lenge den har ligget der, men jeg fant det ut først her om dagen. Jeg er en skikkelig stor fan av det programmet, så det har jeg fått sett masse av denne uken!

 

UKENS FAVORITT-BILDE:
Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg bare likte dette bildet her jeg! Jeg tror det kanskje kan ha noe med stemningen rundt, jeg aner ikke. Vil du se flere av disse bildene + få tips til hva du kan gjøre på en regnværsdag kan du klikke HER.

 

UKENS QUOTE:
“make someone smile every day, but don’t forget that you are someone too” 

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG:
Et innlegg du kan lese ved å klikke HER som handler om at jeg og veldig mange andre ikke en gang får fri fra spiseforstyrrelsen når vi sover. Jeg forteller om hvordan dette er for meg og hvilke mareritt jeg har knyttet til dette. Dette innlegget var det faktisk en god del som kjente seg igjen i.

 

 

Hvordan har din uke vært?

 

 

//Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Hei…:) eg lure på kordan d går med Mona marlene? Siden dere e venner vet du kanskje d. Ho verken blogge eller deler noko på insta. Går d bra? Ho gjer leserne bekymra…..

    2. Håper du snart får komme til Tønsberg, og at du klarer å ha noen ok dager der du er! Styrkeklem! <3

    3. Og norsk helsevesen svikter igjen :(( Prøv så godt du kan å vær oppmerksom på negative tanker og “oppførsel” selv om det er forbanna vanskelig. Ikke la dette ødelegge nå som du endelig er i gang! Du er nærmere det store målet om et friskt liv nå, tenk så kjipt å måtte flytte spillebrikken tilbake til start…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg