UKEN SOM GIKK – 2 | OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR: Nei altså.. det må nesten bli at jeg fikk lov til å være med på markeringen #ingenflereåmiste. Det skriver jeg forresten litt mer om lenger ned i dette innlegget.

 

UKENS ANTREKK: Antrekket med Poppy-genseren min! Den er så myk og god, så den blir nok brukt veldig mye fremover. Vil du se flere bilder kan du klikke HER.  

 

UKENS TANKE: At jeg bare må holde ut. Alle disse vonde og vanskelige følelsene vil bli bedre. Det samme med kroppen min og hvordan den fungerer. Det vil bli bedre. Hold ut. Pust.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG: Et innlegg hvor jeg gir dere en liten update på hvordan det går. Innlegget kan dere lese HER.

 

UKENS NEDTUR: Et skikkelig vektoppgangshopp som har vært utrolig vanskelig å takle.

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG: Det må jo nesten bli cardiganen som dere kan se mer av HER. Jeg ble sååå fornøyd med den hihi. Oppskriften var også veldig lett å forstå og jeg tror dette er noe som er veldig fint å strikke for nybegynnere.

 

UKENS SERIE: Jeg har vel i grunn kun sett tre episoder av Master Chef Australia, så det får nesten bli det da. Det er veldig lite serie-titting på meg om dagen.

 

UKENS BURDE-LESE INNLEGG: Et innlegg hvor jeg skrev om ting jeg skulle ønske folk visste eller forstod om spiseforstyrrelser. Det er et innlegg som kan vært lurt å lese, uavhengig om man kjenner noen med en spiseforstyrrelse eller ei. Innlegget kan leses HER.

 

UKENS SANG: Sigvart Dagsland sin Kan eg gjer någe med det.

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG: Innlegget om #ingenflereåmiste markeringen. Hvis du vil se flere bilder og lese mer om markeringen finner du innlegget HER. Jeg er så glad for at jeg fikk mulighet til å delta.

 

Hvordan har din uke vært?

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Håper du får hodet på plass i takt med kroppen etterhvert 🙂 De genserne og jakkene du lager er så flotte atte 🙂 Moro med strikking 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg