UKEN SOM GIKK | 23 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR:
At ting begynner å gå bedre igjen! Som dere ved ble det jo en skikkelig nedtur da jeg var på DPS, men nå er jeg på god vei inn i det riktige sporet igjen. Og i det sporet skal jeg fortsette når jeg kommer hjem. En annen opptur er at jeg helt hadde glemt at juni er en skattefri måned, så jeg fikk meg en gledelig overraskelse på mandag, for å si det sånn!

 

UKENS ANTREKK:
Siden jeg kun postet ett antrekk denne uken ble det ikke akkurat så vanskelig å velge ukens antrekk hehe. Nei, vent! Jeg postet jo ett til med det gule skjørtet. Jaja, det får bli dette da siden jeg alt har lastet opp bildet hehe. Antrekket dere ser under her kan dere se resten av ved å klikke HER. Da får dere også sett bilder fra da jeg fikk besøk hjemmefra.

 

UKENS TANKE:
At latter kan være så mye mer hjelpsomt enn hva man skulle tro. Medpasient og jeg har tullet og ledd så mye denne uken og det har gjort det hundre ganger lettere å komme seg gjennom dagene. Det gjør også det skumle litt mindre skummelt. Herlighet så glad jeg er for å ha blitt kjent med henne! Vi er utrolig like og har blitt så godt kjent på kort tid. Pensjonistgjengen, det er oss det haha.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG:
Motivasjonen min til å bli frisk, som dere kan lese ved å klikke HER. Der forteller jeg dere mine grunner til å ville bli bedre og nøyaktig hvorfor disse grunnene er så viktig for meg.

 

UKENS NEDTUR:
Hmm, jeg vet ikke helt? Alle dager har ikke gått helt perfekt, men jeg har ingen spesifikke nedturer tror jeg? Det er jo godt!

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG:
Mitt andre par med hjertevotter ble ferdige! Vil du se mer av hvordan det ble kan du klikke HER. Vottene ble ikke perfekte, men øvelse gjør forhåpentligvis mester hehe. Og hva holder jeg på med nå? En genser! Jeg må være gal som prøver meg på det!

 

UKENS SERIE:
The society! En serie jeg ble tipset av en av de ansatte om å se. Det ligger en sesong ute på Netflix av den, men jeg forstod det slik at det skal bli laget en sesong nummer to. Serien handler om tenåringer som skal på skoletur, men på grunn av dårlig vær snur bussen. Når de kommer tilbake er det ingen andre der, alle er borte. Veier og alt ut av byen er sperret og alt rundt er en evig skog. Hva har skjedd og hvordan i all verden skal de overleve? Serien er beregnet på tenåringer, men den var veldig spennende! Jeg likte den iallfall.

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG:
Et innlegg du kan lese ved å klikke HER. Der gir jeg dere et tips til en måte dere lett kan være mer miljøvennlige på: bytt ut plasttannbørsten med en tannbørste av bambus! Hvorfor? Klikk deg inn på innlegget så får du vite. Ikke krever det mye av deg, ikke er det dyrere og tannbørstene er i tillegg utrolig fine, så hvorfor ikke bare bytte da?

 

Hvordan har din uke vært?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Hatt en ræææævva uke egentlig. Men nå i helgen har det vært fint, og har bestemt meg for at neste uke skal bli bra. Må gi F….i jobben og problemene der..Late som de ikke eksisterer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg