UKEN SOM GIKK | 31 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR: Uten tvil hytteturen jeg var på i helgen! Jeg koste meg så mye og lo vel så mye. Det var virkelig godt å komme seg opp dit en tur igjen. Det eneste omtrent som gikk dårlig var at Lucy (ene katten min) ikke ville komme med en gang jeg ropte dagen vi skulle dra, men hun kom heldigvis da vi skulle bære det siste bort til bilen. Kjenner jeg katten rett satt hun sikkert rett i nærheten og så på oss uten å ville gi fra seg en lyd haha. Lucy koser seg forøvrig veldig på hytta!

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG: Innlegget om bullet journal for august. Innlegget finner du ved å klikke HER. I innlegget får dere se hvordan min bullet journal ser ut denne måneden og temaet jeg gikk for, som ble bursdag! Rett og slett fordi jeg denne måneden har bursdag haha. 

 

UKENS TANKE: Jeg skulle så inderlig ønske at jeg hadde større kapasitet til å stille opp for andre og at jeg ikke måtte sette meg selv så langt foran i køen for å bli bedre. Denne uken som gikk har jeg virkelig fått kjenne på det. For jeg bryr meg så mye, så det er direkte vondt å måtte holde så mye tilbake.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG: Et innlegg som kan leses HER som handler om tvangen jeg har slitt med og tvangen jeg fremdeles sliter med. Dette er noe jeg ikke har fortalt dere om før, men hei, det skal vel ikke være skamfullt å slite med slik? Jeg er heldigvis MYE MYE bedre nå enn hva jeg var før!

 

UKENS NEDTUR: Jeg vet ikke helt hvor mye jeg skal skrive her.. det har vært noen nedturer forrige uke. Jeg fikk blant annet svar fra RASP på torsdag og jeg får plass, svaret var bare ikke helt som jeg hadde håpet på.. men mer om det siden!

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Et bilde fra helgens hyttetur da Anniken og jeg kjørte på en liten bomtur på vei hjem fra butikken. På bomturen møtte vi på sauer og lam, hvor vi fikk hilse på den ene sauen og to lam som den hadde. Sauen var veldig kosen og den lot oss til og med få hilse på ungene sine! Resten av bildene fra hytteturen finner du ved å klikke HER.

 

UKENS SERIE: Dexter har dessverre blitt sett ferdig for tredje gang, så da måtte jeg finne noe nytt å se på. Kresen som jeg er på serier falt valget igjen på en serie jeg har sett før, denne gangen på House. Jeg digger den serien og siden det er flere år siden jeg sist så den så husker jeg ikke stort.

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG: Et innlegg om at pårørende skal fungere som en støtte for pasienten, men at jeg ikke synes at behandlingsansvaret skal bli lagt over på de pårørende. Behandlingsansvaret burde ligge hos nettopp behandlere, mener jeg. Innlegget kan leses ved å klikke HER.

 

 

Hvordan var din forrige uke?

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg