UKEN SOM GIKK | 33 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR: Denne helgen her med Mona Marlene! Fra fredag til lørdag sov vi hos henne og fra lørdag til i dag sov vi hos meg. Vi har fått gjort utrolig mye denne helgen, blant annet tatt en del bilder og i går hadde vi noen folk over her, noe som var hyggelig! I tillegg må det også nevnes at jeg deltok på min første klassisk-time på 9 måneder(!!) på mandag og at det føltes så bra! Jeg tror jeg smilte i flere timer etterpå, jeg!

 

UKENS ANTREKK: er dette antrekket her! Jeg synes det var veldig stilig, i tillegg til at jeg digget bilen antrekket ble tatt sammen med! Det så jo nesten ut som om jeg hadde planlagt antrekket ut ifra den røde bobla, men det hadde jeg altså ikke. Klærna lånte jeg forresten av Mona, men jeg tror nok jeg kommer til å kjøpe meg en slik bukse selv også hihi. 


UKENS TANKE:
Jeg har lyst til å utfolde kreativiteten min mye mer i nærmeste fremtid. Å holde på med film og foto er noe jeg virkelig brenner for og jeg har så mange ideer rundt det, jeg må bare få ut fingeren å få gjennomført litt flere av disse ideene mine. Som bildene jeg tok av Mona og meg og en film jeg laget rundt det, det er sånn jeg vil drive med.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG: Innlegget “romantiserer jeg spiseforstyrrelser?” som du finner HER. Innlegget handler om at jeg er redd jeg noen ganger fremstiller en spiseforstyrrelse feil ved at jeg som regel skriver veldig reflektert og at jeg dermed ikke får frem hvor jævlig det egentlig er. Måten jeg skriver på er for å skåne meg selv og andre, men jeg bare håper at ingen virkelig tror jeg romantiserer det. Det var veldig fine tilbakemeldinger dere ga meg forresten<3

 

UKENS NEDTUR: hmm, jeg tror ikke det har vært noen ekstra store nedturer denne uken, bare det “vanlige” i grunn. Som vil si ting relatert til spiseforstyrrelsen. Ellers har det irritert meg at jeg glemte laderen til Mac`en hos Mona, men det er jo egentlig bare en liten filleting.

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG: Det kommer vel ikke som et sjokk at det blir DETTE innlegget? Vi ble begge så utrolig fornøyd med bildene i denne bildeserien her! Det kommer faktisk en film fra dette senere en gang. Filmen ligger ferdig og klar, men jeg har planlagt å poste noen andre filmer før den tiden. Det er en litt kunstnerisk film, om jeg får si det sånn og den også ble jeg veldig fornøyd med! Dere får følge med!

 

UKENS SERIE: Jeg ser fortsatt kun på House, gitt.

 

UKENS RECOVERY-INNLEGG: Jeg deler noen av mine grunner til å ville bli frisk HER. Det er viktig å minne seg selv på hvorfor man kjemper videre, spesielt er det godt å ha noe slikt å se tilbake på når motivasjonen ikke er som best og i ekstra tøffe perioder. Kanskje dette innlegget også kan være til inspirasjon for noen andre eller til inspirasjon for å skrive ned sine egne grunner?

 

UKENS QUOTE: “Ikke utsett til i morgen det du kan gjøre i dag” -ukjent

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG: “Hvordan er det å ha venner som også har en spiseforstyrrelse?” et innlegg du kan lese HER. Der forteller jeg litt om forskjellig type relasjoner man ofte får til hverandre, litt om hva andre har tenkt, mine erfaringer når det kommer til dette og min mening rundt dette.

 

 

Hvordan var din uke?

 

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Jeg har i alle fall ikke noe inntrykk av at du romantiserer det å ha spiseforstyrrelse. Det virker helt jævlig å skulle slite med dette år etter år, uten å komme seg “unna”. Men du virker motivert for å klare det, og jeg tror at om du får den hjelpen du trenger lenge nok, så klarer du det helt sikkert. Du må bli trygg og sterk nok, før du skal klare det på egen hånd. Da går det garantert 🙂 Fine bilder har du tatt. Uken min: mye syk, men kun forkjølelse 🙂 Vært på “topptur” (tullete) i dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg