UKEN SOM GIKK | 34 – BULIMIFRI, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR: Jeg har hatt noen bulimifrie dager! Stor seier! Jeg har også vært litt flinkere til å sette meg selv i første rekke, det er noe jeg ofte får høre at jeg er for dårlig til. Det var også hyggelig å gå en tur med bestie den ene kvelden denne uken.

 

UKENS ANTREKK: Jeg ELSKET dette settet her og selv om det ikke ble postet i en antrekkspost så må det bli dette! Vil du se flere bilder av dette antrekket + fler så klikker du HER. Obs: klærne i det innlegget er sponset, det inkluderer også dette settet her. Jeg skriver det her også bare for at dere er helt klar over det og jeg ikke ønsker å merke feil.

UKENS TANKE: Jeg gleder meg såååå mye til bryllupet til venninna mi til helgen! Jeg tror jeg omtrent snakker hull i hodet på folk rundt meg om det haha. Men det blir så koselig og jeg gleder meg så mye til å se henne stå på kirkegulvet og si ja til mannen hun elsker. I tillegg skal jeg også være med på å ta noen bilder etterpå og selvfølgelig være med på festen. Gleder meg!!

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG: Å ville gi opp hele kampen. Et innlegg som handler om motløsheten jeg har følt på og fremdeles føler en del på. Innlegget finner dere HER. Der får dere også lese om mine tidligere erfaringer med å ha gitt opp tidligere. Jeg er ikke annerledes enn andre med spiseforstyrrelse, ambivalensen herjer i meg også.

 

UKENS NEDTUR: jeg kommer ikke på noe spesifikt akkurat nå, så da har det enten ikke vært så ille eller så skal jeg bare være takknemlig over hvor glemsom jeg generelt sett er. Litt kjipt for min del var det at jeg fikk toll på noen klær, men altså.. i-landsproblemer eller?

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG: Tips til hva man kan blogge om som dere finner HER. Når man blogger hver eneste dag er det lett å gå litt tom for inspirasjon innimellom. Derfor laget jeg et innlegg med rundt 30 tips til hva man kan blogge om:)

UKENS FILM: Jeg så Askeladden i Soria Moria slott på kino på fredag, så da blir det den! Den var veldig bra og det virker som om den har hatt et høyt budsjett, for den hadde utrolig god kvalitet! De jeg var med og jeg var på den seneste filmvisningen av den den dagen og det var vel omtrent bare folk over 18 der hahaha.

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Ahaha, faktisk dette bildet fra innlegget om innleggelsesdatoen som kan leses HER. Jeg føler at bildene i det innlegget er de eneste “ordentlige” bildene som ble tatt denne uken. Med ordentlig mener jeg bilder som det faktisk ser ut som om jeg har vært borti et kamera før hehe. 

 

UKENS QUOTE: “Plant your own garden instead of waiting for someone to bring you flowers”

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG: Følelsen av å være for stor, men likevel for liten. HER finner dere innlegget om det.  Der får dere lese litt rundt mine refleksjoner rundt dette temaet. Fordi jeg ser faktisk min egen kropp slik den er, men jeg klarer likevel ikke å godta det. Jeg vet godt at jeg er for liten, men samtidig føler jeg meg for stor.

 

 

Hvordan har din uke vært?

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Ååh, jeg har lyst å se den Askeladdenfilmen også. Jeg såg den forrige, og den var sånn “helt grei”, men synest denne ser enda bedre ut:-) Morsomt at det var så voksent publikum:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg