UKEN SOM GIKK | 40 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR: Denne kan dere vel gjette? At Mona og jeg bestilte sydentur som vi drar på allerede om en uke! Herlighet som jeg gleder meg! Fordelen ved å bestille så nærme avreise er at vi slipper å vente så himla lenge med å dra hihi. Jeg trenger virkelig et avbrekk nå og tid til å bare puste.

 

UKENS ANTREKK: Ikke så vanskelig å velge denne gangen da jeg kun postet DETTE antrekket her haha.

 

UKENS TANKE: Nå må jeg virkelig lære meg å si nei altså. Men jeg vil jo så gjerne please alle, til tross for at det går utover megselv. Hvorfor skal det være så himla vanskelig å si nei? Jeg har i det minste blitt noe flinkere til det, så det skal jeg ha! I tillegg så tenker jeg utrolig mye på turen til Hellas, jeg gleder meg så himla mye!

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG: “konsekvensene av bulimi ingen vil fortelle deg om”, et svært personlig, ærlig, brutalt, men ikke minst viktig innlegg. Vil du lese det finner du det ved å klikke HER.Jeg skal innrømme at jeg var litt i tvil på om jeg skulle poste det, da innlegget blotter meg og min sykdom mer enn jeg vanligvis gjør. Men viktigheten av innlegget kom foran og med en dose redsel postet jeg det. Jeg vil si tusen takk til dere som har takket meg for innlegget<3

 

UKENS NEDTUR: En utrolig trist beskjed jeg fikk for en del dager siden, uten å ville gå mer innpå det på nåværende tidspunkt. Sender alt jeg har av kjærlighet<3

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG: Bullet journal innlegget mitt som du finner HER. Denne måneden gikk jeg for fjell og stjerner som tema og jeg ble litt fornøyd! Jeg gleder meg allerede til å starte på desember jeg haha, men først kommer november.

 

UKENS SERIE: “The good doctor” som jeg ser på viaplay, I tillegg til serien “The Vaganova Ballet academy future price of ballet” som jeg er på YT. Sistenevnte er da en ballettdokumentar filmet på det som etter min mening er verdens beste ballettskole. Herlighet så mye jeg har stalket den skolen, men det er ikke så rart!

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Fra gårsdagens babyshower for Anniken<3 Resten av bildene og innlegget finner du HER. Kaaaanskje kommer det også en video, men jeg må se litt an da jeg ikke akkurat prioriterte filming da jeg var der.

 

 

Hvordan var uken din?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Du! inspirerer meg!…..er 52 år gammel, 31 år med bulimi/anoreksi.
      Har familie; mann og tre friske barn i 20-årene, og det er jeg uendelig takknemlig for.

      Prøvd det meste…… men er “lost”. Håper inderlig at du knekker koden <3
      Men hvordan klarer du å ha og beholde håret og huden så frodig og vital?
      Håret ditt er misunnelsesverdig <3

    2. Du er så flink og god Elise Amanda! Så kult at du har bestilt en sydentur sammen med Mona! Håper dere får en knall tur sammen <3 Veldig fin oppdatering du har laget!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg