UKEN SOM GIKK | 44 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR: Det har vært noen fine oppturer denne uken! Jeg har feiret Halloween på en måte jeg ikke har gjort på sikkert 10 år, jeg har vært på jubileumsfest og ikke minst: i kveld kjørte Anniken innom med smågodt til meg, noe jeg satt utrolig pris på! Jeg trodde jeg skulle krepere av sug på sjokolade og godteri, altså det er ille nok til vanlig, men når man har mensen i tillegg.. Anniken var livredder for å si det sånn haha!

 

UKENS ANTREKK: Nå er jo dette åpenbart ikke et antrekk jeg hadde på meg denne uken, men det er et antrekk jeg postet denne uken. Antrekket er hva jeg hadde på meg da Mona og jeg var i Rhodos by da vi var på Rhodos. For å se flere bilder av antrekket + flere bilder av dagen kan du klikke HER.

 

UKENS TANKE: Jeg er så redd for hva RASP kommer til å svare, jeg skal nemlig på vurderingssamtale der neste uke. Jeg er også redd for å måtte forholde seg til svaret. Spiseforstyrrelsen håper på avslag, jeg (altså den friske delen) håper så inderlig at jeg får en ny sjanse der. Jeg tenker så mye på det og nervene spiller virkelig ikke på lag med meg. Jeg er også redd for konsekvensene, uansett hva svaret blir. Jeg vet ikke en gang om jeg kommer til å få vite om jeg får tilbud eller ei på vurderingssamtale..

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Det må nok bli dette bildet fordi jeg hadde noen utrolige koselige timer i Oslo på Forandringfabrikken sin jubileumsfest! Vil du se resten av bildene kan du klikke HER. Det ble også tatt noen fellesbilder og de kan jeg dele så fort de kommer ut.

 

UKENS NEDTUR: Jeg lurer på om jeg bare skal stryke dette punktet snart.. altså, nesten hver uke skriver jeg det samme her: bulimien. Nettopp fordi det er en himla stor nedtur å føle at man ikke kommer noen vei i tilfriskningsprosessen. Det er en så himla stor nedtur hver eneste gang jeg overspiser og kaster opp. Sånn bortsett fra det så er det en nedtur at jeg har vært syk og fremdeles er det. I morgen har jeg vært syk i to uker, så nå synes jeg at det skal gi seg altså..

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG: Innlegget “seks ting jeg vil gjøre i høst” som du finner HER. Der deler jeg rett og slett seks ting jeg har lyst til å gjøre denne høsten.

 

UKENS SERIE: Blindspot som jeg ser på Viaplay. Mona tipset meg om denne serien forrige uke eller noe i den duren og til tross for at hun har sett den før så vi de første 9 episodene sammen. Vel, jeg er nå på sesong tre.. En utrolig spennende serie og jeg er hekta!

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG (og personlig): “Selvmord på instagram” et innlegg du finner ved å klikke HER. I det innlegget forteller jeg litt om mine synspunkter rundt dokumentarepisodene og jeg deler i tillegg litt av min egen erfaring fra dette miljøet.

 

 

 

Hvordan var din uke?

 

 

//Elise Amanda

 

1 kommentar
    1. uken min var overraskende bra, dessverre brukte jeg min halloween med å ha forelesing til ni på kvelden, så skulle gjerne heller hatt din feiring 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg