UKEN SOM GIKK – 52 | OPPTUR, TANKER +++

UKENS ANTREKK: Denne uken postet jeg faktisk ikke et eneste antrekk, utenom at dere selvfølgelig fikk se hva jeg hadde på meg på julaften da. Derfor blir denne her tom for bilder hehe.

 

UKENS OPPTUR: Julaften hjemme! Åh som jeg er glad i denne dagen her. Hvis du vil se flere bilder denne dagen kan du klikke HER for å se bilder fra dagen og HER for å se bilder fra kvelden.

 

UKENS TANKE: Om hodet mitt kunne gjort noe annet enn å freake ut over vektoppgang hadde det vært fint, men sånn går no dagan..

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG: Jeg viste dere hvordan dere kan lage disse stilige plakatene her med stjernetegn. Fikk du ikke med deg innlegget? Klikk HER så finner du det.

 

UKENS SERIE: min guilty pleasure Toddlers & Tiaras

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Et mobilbilde gitt, men jeg synes stemningen på det er så koselig at det nesten måtte bli dette bildet. Bildet er fra julaften morgen. 

 

UKENS QUOTE/SANG: Ikke noe spesielt i grunn.

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG: Et innlegg hvor jeg svarte på en kommentar fra en av mine lesere. Jeg synes iallfall dere er veldig viktige og derfor fortjener det innlegget å bli ukens viktigste innlegg. Innlegget finner du HER og handler om følelsen av å ikke bli tatt på alvor.

 

Hvordan har din uke vært?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg