UKEN SOM GIKK – 7 | OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR: Å være med Mona igjen og lunsjdaten med Ida og Mathilde. Det var sååå koselig!

 

UKENS ANTREKK: Denne genseren er Mona sin og herlighet som jeg falt for den! Er den ikke nyyydelig? Vil dere se flere bilder fra antrekket og fra jeg var med Mona på søndag klikker dere bare HER. Jeg tror forresten jeg kommer til å kjøpe meg en slik genser selv, men kanskje i svart bare.

UKENS TANKE: Jeg både gruer meg og gleder meg så mye til å dra hjem! Jeg gleder meg fordi jeg savner Andreas så alt for mye og fordi jeg foretrekker å være hjemme, men jeg gruer meg fordi jeg er redd for å stå i alt dette uten så mye støtte rundt meg. Jeg har nemlig et krav om at hvis jeg går ned i vekt får jeg ikke komme tilbake til RASP. Så jeg må virkelig klare å holde vekten. Jeg skal forresten stabilisere vekten de ukene jeg skal være hjemme, for så å fortsette med vektoppgang når jeg er tilbake på RASP igjen.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG: Det nærmeste jeg kommer for uke 7 er innlegget “Veien videre etter RASP” som finnes HER. Der forteller jeg om hva som skjer videre på behandlingsfronten.

 

UKENS NEDTUR: Hm, ikke annet enn at ting generelt sett er en del vanskelig om dagen. Og at jeg hadde to glipper uken som gikk når det kommer til bulimien..

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG: Jeg ble jo ferdig med en ny genser som jeg viste dere og vil dere se flere bilder av Louisiana-genseren (med en vri) så klikker dere bare HER. Jeg har faktisk bestilt garn til å strikke to nye av denne hihi. 

 

UKENS SERIE: Side om side, herlighet for en fantastisk morsom serie! Jeg har alltid sett på meg selv som ikke liker slike serier, men så feil kan man altså ta.

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Bilde av maten min fra lunsjdaten med Mathilde og Ida hihi. Det var så fint å catche up med dem igjen og lunsjen smakte aldeles utmerket! Flere bilder fra denne koselige dagen finnes HER. En liten fun fact: Ida og jeg ble kjent da jeg startet å danse og Mathilde og jeg husker ikke hvordan vi ble kjent haha.

 

Hvordan var din uke?

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Veldig interessant å følge deg. Heier SÅ på at du skal få det til <3 Samtidig lurer jeg på hvorfor de er så opphengt i normalvekt. Det er vel mange som lever fint med litt undervekt, eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg